Första gången.....

Marie tvingade mig under kvällen att följa med på ljusparty.
Människa!
Jag hade absolut ingen som helst lust att sitta och vara social.
Men hon tvingade mig,så vare!
Ringde morsan o frågade om hon oxå ville haka på,det var ändå i samma bostadsområde som hon bor.
Det ville hon,så vi knallade dit..Även en granne här på gården följde med.
Har aldrig nånsin vart på ljusparty innan faktiskt.
Luktade på hur mycket smaskigt som helst men visste redan när jag kom att jag bara skulle köpa 'Aroma melts'.
Ni vet såna man lägger i aromalampor som sen smälter och luktar galet gott.
Beställde två olika i dofterna 'Smultronland' samt 'Mörkt trä & Patchouli'.

Synd bara att Partylite grejer är så förbannat dyra,hade köpt massor annars.

Well,well.


Majki for hemåt först idag,så jag fick ha honom här lite längre än vanligt vilket inte var några fel ^^

Tänkte att jag bloggar om helgen imorgon.
Det e så pass sent nu så jag orkar inte riktigt.

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0