hårfärgning & klibbigt.

Vilket otroligt klibbigt väder det vart större delen av dagen.
Först apvarmt,sen sådär kletigt och klibbigt.
Känt mig riktigt sunkig hela dagen,hallelulja.
Ska bli skönt med en sval dusch sen.
Men just nu har jag blekning i håret,så jag får vänta på det :)


Min supersöta granne Johanna var nämligen över hit för en stund sen o undrade om jag hade alvedon.
Sure thing.
Så hade hon med sig lite blekning som blivit över samt två toppar som hon undrade om jag ville ha.
Hihi,sånt där gör mig otroligt glad :)
Tusen tack stumpan,supersött av dig!

Hoppas inte håret faller av nu bara,var bara typ en vecka sedan jag blekte det sist fast då tog det typ ingenting alls.
Well,well.
Det märks.

Idag på Leeloos dagis hade de en hoppborg där.
Alla kidsen var jätteglada över det,tror fan det :)
När jag hämtade henne hade de studsat som galningar!
Hade tänkt dra till Netto o handla lite efter hämtning men det var verkligen på tok för varmt.
Så vi drog hemåt istället.

Funderade på om man skulle gå bort till 'Familjens Hus' men kom inte så mycket längre än till att just tänka på det.
Men så skickade Marie ett sms o tyckte vi skulle dit så vi knallade bortåt precis när det började spöregna superstora riktigt blöta droppar.
Hjälpte Marie och Mia att fixa kycklingpirgoger samt sallad,blev alldeles för mätt.
Så 'degade' jag och Leeloo med play doh lera,tror det var nåt i den stilen iaf.
(bilderna:svettiga och klibbiga tjejer)


Yes,annars inte mycket mer idag.

Har åskat,blixtrat och regnat som fasen!

Och nu kom Spike hem helt plötsligt.
Shit vad förvånad jag blev när det knackade på dörren nu på kvällen så står han där med all sin packning.
Hela jag blev ett frågetecken.
Det var han och ett par till i klassen som valde att åka hem då det åskade galet mycket där de tältade.
Fan vad synd för dem :(

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: johanna:)

de va så lite så:) hoppas de bara blir bra ;) att nt du tappar hår...

de vore synd sen blev de lite grönt med :D :thumbup:

2011-06-07, kl 22:18:08
URL: http://jonnathorslund.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Det positiva med att tappa håret är att du skulle passa grymt bra i det :D snaggat, skallig.. ja.. Och ja, jag är seriös nu.

Skrivet av: Starsprinkle

Elin: hehe,nej fan.

Jag har vart helrakad för ett X antal år sen,men det funkade inte för mig.

Har på tok för runt ansikte sen ser jag ut väldigt mycket ut som en butchflata o det är jag ju inte ;-P

2011-06-09, kl 08:34:45
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0