Intensiv färg + Trassel.

Kom ut ur duschen för en liten stund sen och nu dricker jag en kvällskopp med kaffe.
Eller nej,nu ljög jag för det blir den andra och jag kommer garanterat dricka en till efter den.
Intressant som fan!

Färgade håret under eftermiddagen medans barnen var hos sin mormor och tröttade ut henne.
Dammsög,lagade mat och färgade samtidigt.
Färgen jag hade i luggen innan blev så blek och jag vill ha det färgstarkt,så intensivt som möjligt.
Directions som andra märket heter har aldrig funkat ihop med mitt hår.
Men så fick jag en liten skvätt grön Stargazer av Jonna igår.
Stargazer är mitt favoritmärke utan tvekan.
Mitt hår älskar det och det älskar mitt hår <3
Så nu blev det en jävla skillnad.


Jag och kidsen hade lite mysig filmkväll.
Käkade middag tidigare än vanligt så vi skulle hinna med.
Kollade på "Trassel" och jag bara älskade den.
Båda kidsen med.
Till och med Leeloo kollade hela filmen,visst skruvade hon på sig till och från men hon stannade kvar.
Och mamma Wingstedt grät en skvätt i slutet ;)
Har ni inte sett den så gör det.

Nästa film vi ska se ihop blir "Dumma mig" som ska vara skitbra.
Skulle egentligen kollat på den men hade fått hem fel filformat :(

Efter Leeloo hämtats på dagis gick vi bort till Lidl för att handla lite och vidare hemåt.
Vaaaaarmt!
Det som var så svalt och skönt imorse.

Imorgon har jag lite att stå i.
Först vid 10 ska jag till arbetsförmedlingen på litet möte/uppföljning eller vad det är.
Senare utvecklingssamtal för Leeloo och ännu senare tvätta.
Hej och hå.

Nu ska jag ägna en stund åt msn och sen tv,sen sova//HellA

(Roooompaaaaah)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Både dumma mig och Trassel är UNDERBARA filmer :D Har sett båda minst 5 gånger

Skrivet av: Suzi

Jefflar vad snyggt det blev :). Stargazers hårfärger är så jäkla grymma. Har du testat färg ifrån Manic Panic någon gång ?



Btw Dumma mej är jättebra och så himla söt. Sonen här hemma äääälskar den :).

2011-06-09, kl 09:58:47
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com
Skrivet av: KalsongMorsan

På den första bilden ser ditt hår ut som My Little Pony-hår :)

2011-06-09, kl 20:36:40
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Kollade på trassel i min ensamhet härom dagen och gravid som man är så blev det både skratt och tårar!! Vilken bra film!! Tack för tippset!!

2011-06-10, kl 14:42:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0