Nervös

Min söta granne C skjutsar upp mig till stationen sen,fan vad snällt.
Det underlättar mycket eftersom jag har två tunga väskor.

Börjar bli nervös.
Vet att jag egentligen inte har något att oroa mig för,men det är så jag fungerar.
Ser inte fram emot bussresan från Skövde till Trollhättan.
Den tar nämligen 2 timmar och 5 minuter,vilket är mycket lång tid då man konstant har problem med ryggen.
Men,men.
Det e det fan värt för att få kärleka med min Majki ♥

Kramades och pussades nyss med Spikey innan han gick till skolan.
Så ses vi inte förräns på söndag.
Han ska vara med mormor under veckan nu nämligen.
Så kommer de även vara här för att ta hand om djuren,mina växter etc.


jaja,nu in i duschen.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0