pissed.

Inlägg kommer imorgon.
Idag är jag enbart förbannad!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Lugn å fin nu Hella! Glöm inte att andas. Vad som än har hänt så kommer det lösa sig!!



Är det nån som bråkar så kommer jag upp å slår dom om det behövs!



:love: :love:

2011-06-20, kl 22:46:34
Skrivet av: Starsprinkle

Du är så galet jävla GO stumpan :love:

2011-06-21, kl 09:29:42
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Men vet du va det är ju du åxå , annars hade jag ju inte brytt mig :-d



Å allt verkade ju va lite bättre nu idag.



Värsta lyx shopingen, snygg klänning!! Vill åxå ha en fin klänning, men är så grymt fattig...a-kassan gör ju fan ingen rik...bajs a-kassa...



men snart kommer jag jobba då får jag nån krona mer tack o lov!

Och nu ska jag sluta svamla...;-)

2011-06-21, kl 12:41:56
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0