Finaste vännen + Filmer.

Seriöst...världens trögaste,segaste o tröttaste dag.
Jag har inte orkat göra ett skit.
Eller jo,tömt kattlådan och vikt ihop ett täcke o en filt..typ ^^

Vaknade av sms klockan 03 nånting inatt och då sov jag så lätt så jag vaknade.
Kunde inte somna om för fåglarna hade börjat vakna utanför fönstret så de satt och babblade med varandra.
Jag satte på kaffebryggaren o slog igång datorn.
Satte mig vid fejjan,kollade bloggen och bilddagboken.
Inga folk vakna givetvis...
La mig sen i soffan med Pungis och lyckades väl slockna runt halv sex för att sen vakna typ runt 09 eller liknande.
Så den knasiga sömnen har antagligen med mig supersega dag att göra.

Medans barnen hade annat för sig så glodde jag film i min ensamhet,något som händer ytterst sällan,men jag hade inget annat att göra.
Kollade först på hysteriskt roliga "Dinner for schmucks",garvade rätt ut flera ggr.

Sedan "Easy A" som var helt okej.

Och under kvällen tittade jag på "Draktränaren" med kidsen.

Jag blev så kär i den svarta draken 'Tandlöse' som var den sötaste nånsin!
Supersöt film <3
Jag vill ha den draken!
*drömmer mig in i filmens värld*

När jag var vid typ slutet på 'Easy A' så studsade Marie in.
Snackade lite skit en stund medans jag gäspade käkarna ur led...nästan ^^
Sen var hon så übersöt (det e hon iofs alltid men ändå) och pratade om att hon gjorde fisksoppa.
Så knallade hon hem till sig o hämtade den.
Så käkade vi allihopa tillsammans och jag slapp igen laga middag.
Snacka om lyx :D
Sen ännu mer lyx då kvinnan ställer sig och diskar åt mig!!!
Har jag sagt att hon är den finaste vännen i hela världen? ♥♥♥

Well,det var allt för idag.

Eller nej,inte alls.
Min tant från arbetsförmedlingen ringde mig idag och frågade om jag var intresserad av att köra igång en arbetsprövning på "Bra & begagnat"
Men JAAA!
Jag har velat vara där innan men då har det inte gått.
Fan vad ROLIGT!
Ska på möte med henne samt chefen eller vad det är för det stället på tisdag tror jag det var.
Yes,yes.
Spännande.
Sen är det en bit härifrån så då blir det massa motion oxå,whoop whoop!

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dizzy

Nice :D

2011-06-17, kl 23:53:24
Skrivet av: Suzi

Åh fan vad najs med arbetsprövningen :). Massor med lycka till :).

2011-06-18, kl 22:09:25
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0