Äckliga värmen.

Goddag Goddag.

Det är eftermiddag denna lördag.
jag har satt igång perkulatorn o väntar på att den ska sluta låta så jag får i mig lite mer (läs: mycket mer) kaffe.
Det sitter tre grabbar ute i vardagsrummet i hörnsoffan som spelar 'Mortal Combat' så jag förflyttade mig in hit till datarummet då det inte är ett dugg skoj ^^

Kollade på 'Trollkarlens Lärling' tidigare idag och den var fan bra.
Jag älskar Nicholas Cage som är med,men filmen var bra i sin helhet.
Både smått spännande och rolig,garvade flertalet ggr.
Han som har huvudrollen - en nördig- kille gjorde rollen riktigt bra!
Creds för det ffs!

Imorgon förmiddag sätter jag mig på bussen hemåt.
Eller nej,inte alls.
Bussen mot Skövde.
Två timmar igen.
Sen vänta nån timme i Skövde tills tåget går hem till Hallsberg.
Är hemma imorgon eftermiddag vilket fall som helst.
Har en känsla av att kissarna kommer bli mycket glada av att se mig,för nu har jag vart borta några dagar trots allt.

Veckan blir lugn.
Har bara ett möte med arbetsförmedlingen inbokat,annars nada.
Blir väl att pyssla och greja hemma as usual.

jo,just ja.
Någon undrade över min tatuering av ett ansikte..
Tänkte att när jag kommit hem så gör jag ett inlägg där jag berättar om och visar mina gaddningar för de som nu är intresserade av det.
Jupp,jupp...så blir det.
Inget särskilt,de flesta är tyvärr dåligt gjorda men men,jag ska visa er.
Tror jag har runt 16 styckna än så länge.

Nej,nu ska jag gå ut och röka sen lägga mig och dö lite pga denna äckliga värmen >_<

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Gillar du N.Cage rekomenderar jag filmen Drive Angry! Hade själv totalt missat den, helt klart bra :D

2011-06-04, kl 22:04:41


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0