Den förstfödde fyller 11!

Imorse..
Klockan 06.04 för exakt 11 år sedan föddes min älskade,vackra,underbara son !!
Helt otroligt att han redan är 11.
Just can't get it!
Tusen kilo grattis till raringen min!
Ni som har facebook,gå gärna in och gratta honom.
Det skulle han uppskatta.
Nu på morgonen fick han det jag köpte på 'Koneko'.
Två tröjor.
En 'criminal damage' med lite små snygga håliga detaljer etc.
och en svart t-shirt med en elak clown ,den tog han på sig till skolan.


I eftermiddag blir det fika.
hej och hå,här blir vi fetare!

Tyckt att det luktar gödsel lite smått i hallen i några dagar men fattade inte vart det kom ifrån...
Men så igår gick jag runt och nosade ordentligt,det var Leeloo's overallt som luktade så ljuvligt av kossa Mu.
Hon var ju med Henke till ladugården där han jobbar och lukten satte sig visst på en gång.
Härligt,undrar när den försvinner ^^


Här kommenterar du:
Skrivet av: Jenny

Det där med ladugårdslukt, haha. Sätter sig på kläderna DIREKT! Man får tvätta kläderna flera gånger typ innan det försvinner helt :|

2011-03-03, kl 11:12:52
URL: http://dizzyj.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Stort STORT grattis :) Hipp Hipp Hurra :thumbup:

2011-03-03, kl 14:16:07
URL: http://sugarpie88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Ann-Mari

Grattis Spike och vilken bra födelsedag! Samma som min, bara att jag är ett-par tre år äldre host host

2011-03-03, kl 18:59:15
URL: http://astridbosse.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0