Duktig + ångest.

Blir smått impad av mig själv faktiskt.
Det går åt rätt håll tamefan gällande vikt och hälsa i det stora hela.
Dels har jag gått ned cirka 3 kilo än så länge,så bollen är i rullning.
Nu ska Hella bli fin och het igen,så det så!
Jag tar mindre portioner,käkar knäckebröd istället för vanliga mjuka mackor,dricker vatten till maten etc.
Så sakta men säkert ska jag dra ned på PepsiMax och cigaretter oxå.
Små små steg så kommer det bli skitbra!

Njuter av lugnet.
Sitter bara och cammar lite.
Leeloo är ju fortfarande hos Henke men kommer antagligen hem imorgon,dock inte bestämt ännu.
Spike sover gott.
Äntligen skola för hans del imorgon,han har ju vart hemma massa dagar pga att han vart sjuk.
Men hela dagen idag utan feber,så imorgon är det dags :)

Majki for hemåt tidigare idag.
Vi + Gottis knallade upp till stationen,sa hejdå och det sög getpung but he'll be back ;)
Efter det gick jag till Ica och vidare hemåt,skönt med en lite längre promenix när det är fint ute.

Dammsugit och grejat här hemma under eftermiddagen.
Sen kom mamma och lillebror upp och fikade en sväng.
Skulle skurat oxå men det tar jag imorgon.

Fick pissångest under kvällen,usch.
Hade en släng av det igår med.
Bara flyger på och jag vet inte varför.
Riktigt jobbigt iaf.
Kaaaan ju vara så att det är någon undermedveten stress och oroligheter gällande allt nytt som sker med att jag ska börja ny praktik etc.
men,men..det visar sig väl...eller nåt.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Hello. Har du ingen behovsmedicin, typ sobril mot din ångest? Annars borde du se till att få så du har hemma, ingen ska behöva leva med sån skit :)

2011-03-16, kl 23:57:49
Skrivet av: Starsprinkle

Linda: nixpix,jag får inget sånt,fick inte ens när jag hade sån extrem jävla panikångest så jag trodde jag skulle dö på fullaste allvar:thumbdown:

2011-03-17, kl 08:19:49
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0