Dum i huvudet!

Men seriöst,jag känner mig smådepp bara för att Majki är på väg hemåt nu,cheeses..
Jag är fan dum i huvudet,vad är det för fel på mig o.O
It sucks.

Tog sällskap med honom bort till Leeloos dagis sen fick han snällt knalla upp till tåget själv eftersom jag var tvungen att hämta lilla damen.
Kom in här för en stund sen,nu sitter jag med en kopp kaffe men skulle behöva gå på muggen och skita.
Leeloo tittar på lite barnprogram,Gottis gnager på gosedjur och Spikey borde komma hemåt här om ett tag då de slutar tidigare på tisdagar.
Skiter i 'Familjens Hus' idag actually,har ingen lust att vara social.
Myser med kidsen istället,spela lite Sims 3 oxå tänkte jag.

6 dagar kvar tills jag fyller 27 år.
DAMN!
Inte för att något speciellt händer men ändå..Well,well.


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0