Finbesök

Igår torsdag fick jag finbesök från Trollhättan :)
Eftersom jag aldrig träffat människan så höll jag på att dö flera ggr om.
Cheeses,hjärtattacken var nära as hell!

Mamma kom hit för att passa barnen medans jag gick upp till stationen för att möta mr Majki.
Regnade och var jävligt,mindre ballt....

Så klev han av tåget och jag fick en myskram och han var minst lika nervös ^^
Knallade ned till Ica för att köpa lite kaffe o så,sen vidare till Robin + Jenna där vi sörplade kaffe,snackade skit och försökte varva ned.
Jag kunde fan inte tänka eller fungera normalt,så jävla irro pga alla never som satt utanpå huden typ.

Efter ett tag där knatade vi hemåt hit och bara kopplade av.
Prata,käka mat,slappa vid tv'n...ja,lära känna varandra alltså.
Men vi har gott om tid då hern inte åker förräns mitten av kommande veckan :)
Yay!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Oj en ny kille redan.... Jag hoppas du tänker på barnen!

2011-03-11, kl 09:49:57
Skrivet av: Starsprinkle

Men det är väl klart jag gör det.

Är otroligt försiktig på alla sätt och vis.

Jag är inte dum i huvudet!

2011-03-11, kl 10:18:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jeanette

Vad spännande!!! men hua vad nervöst, tycker det är modigt av dig!! :)

2011-03-11, kl 11:11:35
Skrivet av: Anonym

you got some explaning to do young lady! är det en nya karlslok eller är ni "bara vänner" tänker mest på att det inte var så jätte många dagar sedan det tog slut mellan dig och Fredde och under dessa dagar har du hittat en ny kille och lärt känna så pass bra att du tar hem honom till ditt hem? Och nej, vad har jag med det att göra (tänker kanske någon) men man bli ju sååå nyfiken! har du sagt A får du säga B missy

2011-03-11, kl 14:01:47
Skrivet av: tres

tycker de är tufft du lär känna nytt folk, de är ju inte värre än att man går på dejt med någon eller träffas på krogen, alla är ju okända från början :)

men vad säger barnen när du träffar nya killar oså? antar dom är väldigt glada när du är glad och går vidare och gör det som är rätt för dig, så det skall vara. men tänker dom kanske blir fäst vid din kille du hade innan oså att barnen är väl med dig när du träffar ny kille nu.



2011-03-11, kl 16:08:41
URL: http://lillamami.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Det var snabba puckar ;-P

2011-03-11, kl 18:02:27
URL: http://simsalabim.bloggspace.se
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: nej,det var inte särskilt många dagar sedan det tog slut men det har ingen som helst betydelse.

M är ingen som jag råkade hitta under dessa dagar,har haft kontakt med honom under typ ett år,inte för att någon har med det att göra men ändå ^^

Svårt att förklara iaf ibland kan det gå fort helt enkelt,ibland klickar det bara :)



tres:Ja,det är tufft som fan ;)

Barnen säger faktiskt inte särskilt mycket,de är liksom glada med mig.

De är självklart ledsna över Fredde eftersom han trots allt var med i bilden något år.

Men han finns ju där ändå.

2011-03-12, kl 08:32:23
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Spännande, du måste ju visa bild på besöket! Jag är sjukt nyfiken ju :-)



Hoppas fröken har en trevlig helg nu ;-) hehe

2011-03-12, kl 22:13:42
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0