Gårdagen.

Vallat vovve,utfodrat vovve,skickat Spike till skolan,klätt på mig,druckit kaffe...Yappz.
Done and done.

Leeloo vaknade just och sitter nu & tittar på barnprogram.

Igår när Spike kommit hem från skolan så blev det lite firande för honom.
Mamma och Björn var här.
Samt Hanna & Noomi.
Spike fick en läcker luvtröja av Hanna + Peter (Peter och Dexter kom inte för P var förkyld).
Av mor + Björn fick han en simpson poster,två lego grejer,ritpapper och nån liten maskgrejsimojs.

När Fred kom från jobbet fick gossen öppna det sista från oss.
En dator :)
Ingen skitbra men tillräckligt mycket bättre än den andra vi skaffade åt honom,den gick det inte att surfa på samtidigt som msn var uppe.

Så satt vi där o fikade o snackade strunt.
Sen umgicks Spike med en kompis och senare kom söta Lotta upp med ett kuvert till Spike.
Då fick han en slant,så jäkla sött av henne.
Bara sådär liksom.

Mamma var världens sötaste som ställde sig och tog hand om disken medans jag och Leeloo myste lite i soffan för både hon och jag var trötta.

Fred och jag käftade i vanlig ordning,sen sa vi inte ett ord till varandra förräns idag på morgonen.
Jösses.
Festligt värre.

Nu ska jag samla ihop tvätten för i eftermiddag är det typ hundra kilo tvätt som ska tvättas.
Whoop whoop!
//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Men vad är det som ni käftar om så ofta då?

Inte kul för varken er eller barnen :-(

2011-03-04, kl 09:10:52
Skrivet av: Starsprinkle

Lina: jadu,våra störningar krockar väl.

Fast jag anser att han aldrig kan sluta prata och diskutera.

Man måste veta när man ska ta en paus etc.

Men han bara hugger och maler på.:thumbdown:

2011-03-04, kl 22:33:38
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Lotta potta

Söta Lotta,hehe...Det var gulligt skrivet,hehe...Var bara kul att få Gratta Spike....Jag gillar den grabben....!!!!!!!!

2011-03-07, kl 15:37:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0