Patetisk

Nyligen inkommen.
Var iväg till dagis med Leeloo och sen tog jag och Gottis en lite längre morgonpromenad.
Riktigt skönt ute om man bortser från att det blåser.
jobbigt dock att det är så blött överallt och jag har inga skor som funkar bortsett från mina 'Ronjadojjor' som jag kallar dem.
och de passar inte ett dugg till några av brallorna jag har.
men,men...Hellre ser jag wierd ut än är dyngsur om fötterna...
Gick förbi OKQ8 för att köpa lite cigg och en stor flaska pepsiMax,dyrt som anus där men va faan..
Jag hade inte druckit min pepsi sen igår eftermiddag.
Drack faktiskt 4 glas vatten under kvällen och det är fan inte illa pinkat för att vara Hella ^^

Igår var Robin & Jenna här en stund,drack lite kaffe och tjötade.
Trevligt trevligt :D
Tvättade nere i källaren samtidigt så nu finns det lite rena underkläder oxå ;)
Inga fel alls,hehe.

Just ja....Anonym kommenterade gällande att min blogg börjat bli tråkig och patetisk (tror jag hon/han skrev).
Jag är nyfiken på hur du menar,alltså på vilket sätt?
vet mycket väl att bloggen förändrats men det är ju såklart för att det händer saker och ting omkring mig.
Förstår man inte det så förstår jag inte riktigt varför man läser.
Men jaja.
Synd du tycker det fast å andra sidan antar jag att det inte är någon som tvingar dig att läsa heller ;)


//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Cattiz

Hahaha Hella för fan,du har ju redan ett svar,kommenterade inte personen som Anonym?? Bara det säger väl en hel del...

2011-03-22, kl 09:42:06
Skrivet av: Starsprinkle

Cattiz: jaa,haha,det säger typ allt ^^

2011-03-22, kl 13:52:54
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

"tråkig & pinsam" skrev personen. Antagligen för att du är lite hemlig ang M & då blir vissa sura, haha.

2011-03-23, kl 08:42:21
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Mansondust: men haha nödvändigt att bli sur över något sånt,det kommer ju i sinom tid.

2011-03-23, kl 20:33:26
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

En del är ju som dom är. Dom tar det liksom personligt. :rolleyes:

2011-03-24, kl 08:01:01
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0