Singel & tussar i muttan

Morgonbestyren avklarade och kaffe avnjuts.
Första koppen slut,så nummer två ska fyllas upp.

***spelar jättedålig väntemusik***
sådär ja.

Efter att ha lämnat miniglinet på dagis så var hannapanna så söt och sällskapade med mig till OKQ8 då jag var tvungen att köpa cigg samt mjölk till morgonkaffet.
Igårkväll tog jag med mig båda ungarna och hund för att gå och köpa det men efter halva vägen så kände jag verkligen att jag inte pallade så vi bara rastade Gottis och gick hem.
Var så förbannat trött i huvudet och kroppen efter dagen.
Det är fan inte nån dans på rosor att avsluta ett förhållande,inte för mig iaf.
För jag känner alltid så MED människor,avskyr det ibland,det kan till och med ta överhand.
På tok för mycket empati finns det inom mig.
Well,well..
Nu är jag iaf singel och det känns helt rätt.
Jag ångrade ju mig efter förra gången och det kändes riktigt bra till en början.
Men nej,sen avdunstade det liksom.
Svårt att förklara.
Jag lider med Fredde som mår dåligt som fan,men jag måste vara ego och tänka på mitt eget välmående först och främst.
Jag kan inte vara en bra mamma om jag själv inte mår bra,ganska enkelt egentligen.
Och jag hatar att barnen kommer i kläm,det är så jävla sugande.
Men,men..en dag i taget.

Hjälpte Fred att packa ihop alla grejer då igår eftermiddag.
Det mesta fick han med sig i bilen men lite smått kvar såsom skivor,högtalare och småprylar.
Det får han väl ta när han orkar.


Över till nåt helt annat nämligen skithuspapper.
När jag köpte toapapper sist så blev det en stor förpackning av Ica's egna märke,det var billigt ,många rullar och såg bra ut.
Fine,det blev det.
Men vad i helvete,sämre papper får man leta efter.
Till och med typ det billigaste av det billiga som 'Euroshopper' är bättre,inte lika lent för muttan och röven,men bättre.
Ica's papper fastnar det små små tussar av i hela muttan.
Får för fan gräva,peta och böka bort det.
Festligt värre - nej!
Jag tänker torka mig med sista rullen av hushållspappret tills jag köpt nytt dasspapper,så det så!

Nu ska jag krypa ned under mitt täcka och förhoppningsvis drömma lite mysiga drömmar,sen hämta Leeloo.

take care folks//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

haha jag fick också tussar i muttan när jag var gravid med Leon (tredje barnet haha hella med noll koll) & jag brukade skämta om att det var för muttan var så död & torr. Gravsten på muffen, den var helt död & rutten.

2011-03-08, kl 10:46:27
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Hahaha men va fan,min är ju varken torr eller död ^^

2011-03-08, kl 12:30:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0