Töja hål!

Igår var det dags att töja hål.
Hål ovanför midjan alltså XD
Majki kom tillbaka hit igen igår eftermiddag nämligen,YAY!
Han hjälpte mig.
Låg där på sängen,fram med salva,smycke,töjstav etc etc etc.
Hej och hå.
Har för mig att ringen jag hade i nosen först var 3,0.
Så började vi sakta men säkert.
Han töjde och töjde.
ONT!
Det är inte ett dugg häftigt att töja septum,jag lovar!
Sakta men säkert blev det större,men krånglade när smycket skulle i då det hade en kant som inte ville gå igenom.
Men,men.
Efter mycket om och men när jag gått runt med 5 jävla mm's töjsticka i nosen så kom vi på att det fanns en annan ring i bra storlek som jag kunde ha i sålänge.
Det gick lite bättre.
Så nu har jag 4,7 mm ungefär i nosen och den är ÖM!
Så inåt helvete!
Fuck vad smärtsamt!
Senare idag (?) ska det bytas till en lite mindre ring.
Men nu är det så ömt,så ingen får komma i närheten av min nos ^^


Och såhär såg det ut nu när jag vaknade och tittade ut genom fönstret.
Uhhhh!
Igår lös solen och det var fint!
Hate it!


Lilla damen Leeloo kom hem igårkväll också.
Runt halv åtta kom hennes farfar med henne.
Så nu är det full rulle igen med två bråkande barn.
De kan aldrig hålla sams,allt för att reta varandra,det ska härjas och käftas.
God damn kids!!!
Ska låsa in dem i källarförrådet ;)

Idag är det fredag.
Inga planer ännu,tar väl dagen som den kommer.
Måste handla lite iaf.
Hade tänkt storhandla,typ ta med kundvagnen hem från Lidl så man får med sig lite.
Men den planen gick ju åt helvete pga kära moder jord som tyckte det skulle komma hundra kilo snö under natten.
Gaaaaah!

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Jaså, är han hos dig igen nu? :-)

2011-03-18, kl 08:36:52
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Cim: ahh,han kom tillbaka igår eftermiddag ;-P

2011-03-18, kl 09:14:42
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Du är helt enkelt too lovely för att åka ifrån. ;-)

2011-03-18, kl 09:44:18
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Cim: ofc ^^

2011-03-18, kl 12:14:58
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag vill töja dina hål =)

2011-03-18, kl 15:18:33
Skrivet av: Anonym

Nej inte ta med kundvagnen :(

2011-03-18, kl 18:07:07
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: jaså du ^^



Anonym: jaså,varför inte kundvagnen?

jag kan ju inte direkt ta allt på axlarna.

Sen kan jag inte bry mig mindre om hur det ser ut ;)

2011-03-18, kl 20:20:38
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Kundvagnen är ju inte din utan butikens. Antar att du inte år tillbaka med den...

2011-03-19, kl 15:49:43
Skrivet av: Starsprinkle

men duuuh,klart de får tillbaka den.

vad tror du egentligen?

Cheeses!

2011-03-19, kl 18:02:43
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0