Våfflor våfflor!

Små,små,små onda vita snöflingor faller från skyn vilket inte gillas ett endaste dugg.
Hemma där Majki bor var det visst full snöstorm och hans far mms'ade en bild till mig på hemskheterna *burr*

I eftermiddags kom mamsen upp hit.
Det var våffeldags.
Omnomnom.
Spike och hon stod vid varsitt våffeljärn (spikes första gång för övrigt) och det gick så mycket snabbare än vanligtvis när vi stått där med ett och två paket våffelmix.
Tjohej liksom.
Första våffelätningen utan Yven dock,det var lite konstigt.
Hon brukade typ ha huvudansvaret för våfflorna så både jag och mamma blev lite förvirrade när smeten var så tjock.
Majki sa att hans far är skitduktig på våfflor så jag tog modet till mig och ringde upp honom,det ni.
Läskigt men han verkar så snäll och sen har de världens härligaste dialekt ,då gick det lättare :)

Well,well.
Gott som fan var det iaf,jag svullade i mig 5 styckna sen kunde jag inte andas.
Har inte ätit så pass på ett par veckor nu.
La mig i sängen en stund brevid herrn för att smälta maten och min supersöta mamma stallde sig och tog hand om disken.
Sååå uppskattat!
Yes yes!
Och whoop whoop,Majki fick i sig hela 3 våfflor..inte illa pinkat alls då det var första gången han åt mat sedan i tisdags tror jag det blir.

Jahopp,jag är nyduschad,bråkar lite med barnen som vägrar lyssna.
Och nu ska jag ladda kaffebryggaren inför morgondagen.

Sov gott//HellA


(I Majkis brillor,så jeffla snygga)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Är glasögon bra för att skydda dina ögon mot sperma om någon sprutar dig i ansiktet?

2011-03-27, kl 20:39:06
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: självklart ^^

2011-03-27, kl 21:01:48
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hehe tack för svaret, du är världens bästa bloggare! Puss!

2011-03-27, kl 22:52:19
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym: haha,man tackar som mjukast!

2011-03-28, kl 06:10:11
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Jobbar in din nya grabb? tänker på att han varit rätt länge hos dig och sådär :)

2011-03-28, kl 12:59:21
Skrivet av: kolin

Har jag inte varit inne på det förut? Läkarglasögon på!!! Barnläkare är ditt kall.



K

2011-03-28, kl 21:00:49
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin: nej nej nej,jag vill inte bli någon barnläkare även om jag är snygg i brillor.

;-P

2011-03-29, kl 13:53:58
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Ida: Han väntar på att nya chefen ska höra av sig :)

2011-03-29, kl 13:54:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Vetleoda

Very nice site. Well laid out.

2011-06-02, kl 12:02:26
URL: http://vetleoda.blogcorporate.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0