0.4 & beslut

Stallde mig på vågen tidigare idag.
Hade gått ned 0.4 kilo sedan förra veckan.
Inte så mycket men jag är jätteglad ändå för jag trodde faktiskt jag hade gått upp något kilo eller mer.
Något som är mindre bra är att jag flera ggr glömt av att äta under dagarna,det är så jävla illa..
MÅSTE börja dagen med frukost,måste måste måste!

Mår inte så bra idag.
Har vart mycket knas den sista tiden.
Men jag håller tummarna för att det blir bättre nu annars måste jag ta ett sinnessjukt jobbigt beslut :(

Ber om ursäkt för mina senaste inlägg vart rätt pissiga,men ni får ha översikt med det med tanke på mitt mående.

FAN att min dermal är infekterad o att jag har den jävla klådan över halva kroppen annars hade jag piercat mitten av läppen idag.
Ska töja den så småningom när den läkt you see.
Men just nu skulle läkningen ta för lång tid,to much going on liksom.
Oh,jag har så mycket roliga planer för min kropp modsmässigt.
Väntar fortfarande på att höra av tatueraren för min chestpiece btw,fan...

Hallsbergsmarken imorgon.
Första året (tror jag) som jag inte kommer gå.
Har helt enkelt inte råd,jävligt synd men så äre.
Så jag säger inget till Leeloo om att det är marknad,vi får hitta på nåt mysigt här hemma istället under dagen.
Går dock ingen nöd på lillan för hon var på Pålsbodamarken med sin pappa och blev bortskämd.
Vette fan om Spike ska gå eller inte.
Vet inte om han har några pengar kvar eller om han handlat upp allt när han köpte massa Lego senast ^^
Well,well.
Det är bara lillmarken,inte mycket att hurra för.
Får se till att spara tills nästa gång då det är den stora i oktober.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Tilda 20 år - Änglamamma till Hope-08, mamma till Memphis -09, mamma till Kendji -11

Kan du inte lägga ut bild på alla barnen? Såg bilder på Zora i din BDB för något år sen, men dom finns inte nu. Har gått igenom nästan samma sak, dock föddes min i vecka 19 redan, men vet hur stolt jag är över honom iallafall o Zora va verkligen underbart vacker :)

2011-05-05, kl 22:07:37
URL: http://mammasteen.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Tilda : Jodå,visst kan jag göra det:

DOCK är det skitsvårt med foton på Zora eftersom förruttnelseprocessen redan börjat,folk är så känsliga.

De klarar inte se sånt.



Tack för värmen,och jag beklagar din förlust :love:

2011-05-06, kl 16:08:29
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0