Dyngsjuk

Idag är jag riktigt jävla dyngsjuk.
Minns inte när jag var så dålig sist :(
Hög feber,frossa,kan knappt svälja,kan inte tänka för huvudet är helt trasigt etc.

Har vart tvungen att ta hjälp av Spike hela dagen.
Han har fått vara herren i huset vare sig han ville eller inte.
Tycker inte om att behöva tynga honom med allt det ansvaret men vad fan gör man när man inte ens klarar av att gå upp ur sängen,ännu mindre ta hand om Leeloo.
Har ingen annan hjälp.
Han har vart sjukt duktig hela dagen,särskilt med tanke på att han inte själva är på topp.

Först runt halv sex ikväll klev jag upp ur sängen,kände att febern sjunkit efter ipren och alvedon verkat.
Mina pyjamasbralls & t-shirten jag hade på mig var verkligen blöta.
Mysigt som fasen.
Slängde in lite pommes och korv i ugnen för det var det mest avancerade jag pallade.

Jag hoppas SÅ mycket att det är lite bättre imorgon .

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0