Galet varmt + massa rensande.

Är bajsigt mätt efter middagen.
jag och Spike käkade den jättegoda Chili con carne'n som Marie kom med igår.
Till det hade vi två brödskivor var.
Äter ju inte mjukt bröd i vanliga fall,men detta var en engångsförstéelse.
Gott,gott iaf.

Så direkt efter det tog vi oss en cykeltur bort till Netto
Både skönt och jobbigt att röra sig direkt efter maten.
Men vilket fall som helst så var vi tvugna att köpa hem lite kattsand,vatten,mjölk etc.

Det har vart helt sinnessjukt varmt idag!!!
Kände redan imorse när jag tog morgonciggen på balkongen att det skulle bli för jävla varmt.
Som mest (vad jag såg iaf) har det var 30 plus i SKUGGAN!
Inte okej.
Gillar inte så jävla värme alls.
Tornfläkten har snurrat hela dagen och gjrt så jag kunnat andats här inne. ^^

Har fan vart smått duktig idag.

I förmiddags bytte jag sängkläder och började plocka överallt.
Senare rensade jag två av kökslådorna där det var hur mycket skit som helst som liksom bara lagts ned där.
Sen en annan låda som var fylld med grejer.

Plockat mera..
Rensat världens äckligaste golvbrunn inne i duschen.
Den var sinnessjukt äcklig vilket man såg först när man lyfte upp den.
Svart slime och hår,geggamojja och fan vet allt.
UHH!
Ändå rensade jag den för nåt halvår sen.
Jag vet,för sällan men jag tänker oftast inte på det.


Packat det mesta jag ska dra med mig imorgon,men inte alls,får ta resten imorgon bitti.
Har fan beslutsångest gällande vad jag ska ha på mig xD
Fan vad jobbigt!
Funderar på leopardklänningen och UB-korsetten i lack,samt kängor till det,men jag vet inte.
Well,får se..det beror lite på vädret oxå..Och om jag får hjälp att knyta korsetten för det kan jag inte själv.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0