Helgen med massa pics.

Morrn morrn!

Då ska vi se.
Helgen..

Fredag:
Först på förmiddagen var jag & Leeloo upp på byn tillsammans med min mor.
Och sjääälvklart så var min f.d far med på bussen.
Satan.
Som tur var satte han sig längre bak så jag slapp se honom.
Först knallade vi ned till bolaget och köpte ett par öl som ändå inte dracks under helgen men bra att ha hemma.
Vidare bort till Ica där min f.d far satt på en bänk och återigen fick jag ignorera honom medans Leeloo viftade med handen och ropar 'heeeej'.
Handlade det vi skulle och hämtade ut paket,satte oss sen utanför Ica och slappade tills bussen hem skulle avgå.
Så kommer f.d far och går förbi där.
GAAAH,han var ju fan överallt!
Totalignorera.com var det som gällde hela tiden.
Dock peppade jag mig själv inför om han eventuellt skulle öppna truten,så jag visste vad jag skulle säga.
Eller hur jag skulle snäsa av honom rättare sagt.
Well,well.


Hem till mig och dricka kaffe sen vilade jag & Leeloo ett tag.

Under eftermiddagen eller om det hunnit bli kväll,whatever..så kom min älskade Majki <3
YAY!
Saknat honom något enormt!
Vi slappade bara under kvällen och la oss rätt tidigt,.
För att bespara er detaljer men ändå ge er något så var jag både nöjd och öm sen ;)
PLUS PLUS PLUS att han sa något....stort :D

Lördagen:
Det blev en riktig slappardag,kollade 'The Dudeson Movie' och 'Zombieland' sen på kvällen blev det lite 'G-Force' med kidsen.
Sandra och Marie kom under tidiga kvällen.
Sandra skulle låna strumpbyxor av mig etc o fixa lite med håret eftersom hon skulle parta lite.
Spike säger sötaste kommentaren när hon är färdigfixad 'Du är så snygg,du skulle kunna vara min fru nu'.
Hahaha,vi alla bah dog av cuteness <3
Och snygg var hon,daaaamn.*äta upp*
Fan att jag inte tog kort,varför gjorde jag inte det?
Dumbass!

Och efter lördagsnatten var jag ännu mer öm,hähähä ;)

Söndag:
Knallade bort till Lidl för att handla lite grejs eftersom typ allt var slut här hemma.

Senare runt halv fyra-fyra nånting så hade vi bestämt att morsan skulle komma upp hit så skulle det 'Mors Dags' fikas.
Spike hade dragit hem till henne innan och när de kommit hit så fick jag inte vara ute i köket.
Bjöd över Marie på fikat oxå btw,och så var lillebror med hit.
Sen ledde Spike ut mig i köket för jag var tvungen att blunda.
Då hade han dukat bordet och på bordet stod en tårta han gjort själv!
Jag blev så jävla rörd och han var så stolt.
Mormor hade hjälpt till lite men det mesta hade han gjort själv och bestämt fyllning etc etc.
Fina ungen min <3


Min mamma ska få något av mig lite i efterskott,har en idé men har bara inte hunnit med.

Runt 17 snåret åkte my beloved hem till Västra Götaland igen :(
MEEEN,jag ska åka till honom denna veckan.
Får se vilken dag det blir.
YAY,vad härligt!
Dock kommer det inte bli blogglöst som senast jag var där.
Kommer nämligen vara ensam där hemma medans han är o jobbar,så det kommer nog bli en del "fördriva-tiden-för-jag-har-inget-bättre-för-mig-inlägg".

Well,well.
Detta får räcka för nu.
Har tagit grymt lång tid att skriva detta inlägg,då jag gjort tusen saker samtidigt.

ha en fin dag gott folk,kommer kanske videoinlägg till kvällen ;)

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

Ja, mera videosar :)

2011-05-30, kl 19:48:07
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Suckmarks? he he kommer ihåg sånt...



K

2011-05-30, kl 21:35:53
Skrivet av: Starsprinkle

Kolin: hehe mjo,blandning mellan bitmärke o sugmärke typ.

love 'em :-P

2011-05-30, kl 21:41:27
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0