ingen bra dag.

Hade ingen jättebra dag igår.
Relationsrelaterat skit.
Ibland vill jag skriva av mig som fan och samtidigt kunna få respons på det jag skriver men som detta - för personligt,så det går inte.
Well,well.
Det är bättre idag och jag hoppas saker och ting blir bättre rent allmänt kring det hela också.
Håller tummarna hårt!

Klådan håller i sig.
Kliar och är prickar på hals,armar,ben och händer.
Skitkul.
NOT!
Får nog snart nästan dra ned till vår retardvårdcentral och be dem ta nåt test för såhär kan jag inte ha det.
Min hy ser inte alls kul ut nu.
och till råga på allt så är min dermal infekterad,så det kommer massa smaskigt var.
Intensivrengörning hela tiden nu.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mariah

Vad jag kan se (är ingen läkare eller så, ska väl förtydligas) så ser de där utslagen ut som kontaktallergi. Tror att du skulle behöva en kortisonkräm, så ta dig till apoteket och köp hydrokortison. Tror en liten tub kostar runt 30spänn, inga förmögenheter alltså.. :) Testa det innan du kontaktar VC, för jag tror det är ungefär det svaret du kommer få av dom också.. Lycka till!

2011-05-04, kl 20:03:59
Skrivet av: Starsprinkle

Mariah: jag har provat två olika kortisonsalvor,olika styrkor men det hjälpte inte ett skit.

Jag börjar bli riktigt desperat nu alltså.

2011-05-05, kl 08:31:52
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Gå och se vad det kan va! För allergi borde ju ge sig och borde inte spindelhåren ramla bort efter ett tag? kan ju ha blivit nån infektion och så har ancorn åxå fått det, dom har ju en tendens att bli infekterade om nån annan del av kroppen är det.



men du vill du ha råd av personligart så kan du alltid maila! kan ju förstå at man inte vill skriva allt här, men vill du ha råd så maila mig bara! maila på fb. Det är ju inte säckert att jag kan ge skit bra råd men du vet att du kan om du vill :-)

2011-05-05, kl 15:48:04
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Starsprinkle

Thina - du är ju bara så jävla GO :love:

2011-05-05, kl 15:51:09
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0