Jättefin tå.

DAMN vad lugnt och skönt det är här hemma just nu,gotta love it.
Bara jag och Spikey hemma :)
Leeloos pappa kom nämligen för att hämta henne idag.
Farfar och han åkte ned nämligen och de var väl här runt 19 snåret kanske.
Jag hade inte sagt något till henne,så hon studsade upp i hans famn när hon fick se honom och satt klistrad där.
Dock ska hon inte med upp till Jämtland utan hon ska vara med far sin hos farmor i någon vecka eller nåt.
Vi får se vad som händer och sker.


Men fan,jag pallar inte blogga idag känner jag.
Ryggen har värkt extra mycket hela dan,tar det imorgon förmiddag istället :)

Så länge får ni gå in i min bilddagbok,eller *host & harkel* dayviews som det heter nu..Har massa nya pics där.

Här får ni dock en på min fina tå sålänge,den gör ont.
Trodde jag brutit den,men nope..som tur är.
Busade med Spike och föll pladask på hallgolvet då han sprutat vatten som hamnat där och jag skulle springa efter och slå honom lite med en rulle presentpapper.
Så hamnade foten på nåt konstigt sätt xD
Så kan det gå.



//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0