Tv program & brännskadad

Ni vet då förra sommaren (?) då jag blev tillfrågad att vara med i två olika tvprogram?
Då fick jag ju inte avslöja vad det var för program,vad det hette etc eftersom det ännu inte börjat sändas.
men så kom jag på nu att jag nog fortfarande inte skrivit vilka program det hanlade om.

Det ena programmet som vi tackade nej till (jag ville dock) var "Mamma byter bo" som går nu på tv om jag fattat rätt.
Kollar dock inte på det.
Fred ville inte vara med då eftersom det var relativt tidigt i vårt förhållande.

Och det andra programmet var 'Sveriges skönaste familjer' eller vad det heter.
Fast det är väl slut på de sändningarna nu tror jag.
Det tackade vi dock ja till och såg verkligen fram emot skiten.
men den förbannade människan som ringde mig från tvbolaget fuckade till allt och jag är fortfarande förbannad på henne för det.
Så det blev aldrig något med något.
Jävligt synd,vi hade passat så jävla bra :D

Hade vi vart med i "Mamma byter bo" så hade jag med rätt stor säkerhet hamnat i en överkristen överklassfamilj som var jättestrikta.
Haha,skulle inte förvånat mig eftersom det ska vara såna motsatser.
Well,well.

Idag kommer äntligen min älskade Gottis hem,yaaay!
*sakna mycket*

Jag har dammsugit och plockat lite allmänt här hemma.
Dricker lite kaffe.
Kidsen pysslar med sitt.

Oh oh oh,måste ju berätta.
igårkväll.
Tänkte jag skulle prova 'Veet' i armhålorna istället för att raka.
Veet är alltså en hårborttagningskräm för de som inte vet det.
Hade aldrig provat det under armarna innan så fine,jag kletade på det och gick runt med armarna rätt ut några minuter.
DAMN!!
Jag fick fan brännskador.
Satan i helvete vad ont.
Höll inte så noga koll på tiden heller vilket jag inte brukar göra....vilket jag BORDE gjort eftersom det var första gången på 'nytt område'.
Tog bort skiten snabbt som fan när jag kände hur förjävligt det började svida och bränna.
Gör minst lika ont idag,så jag smörjer med en jäkla salva så jag hoppas det ska läka snart.

Wierd egentligen.
jag hade ingen aning om att huden i armhålorna var så mycket känsligare än muttan.
För jag använder alltid Veet för att ta bort fitthåren liksom.
jaja.
Jag är en erfarenhet rikare...och jag kommer inte göra om det.
HAHA!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

En dumm fråga men borde det inte göra skit ont på dom lite mer privata ställena? Jag har aldrig vågar prova...men funderat på det, men tänker om det skulle bli värsta frätskadorna eller nåt...haha..



Det hade varit skit kul om du va med i mamma byter bo :-) jag har sett det några gånger, men det är rätt trist. det va nåt annat liknande för några år sen som va bättre. Familjen annorlunda hade ni verkligen passat i :-) Dom va åxå små trista...ingen va sådär jätte annorlunda...

2011-05-10, kl 16:01:02
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: MansonDust

Haha, din stackars kropp får bara mer & mer att läka! :-P

2011-05-10, kl 17:05:38
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Linda

hahaha du är verkligen hel skön, jag garvar som fan när jag läser din blogg ju med fitthår och allt:)

2011-05-10, kl 17:59:45
URL: http://lilla-damen.bloggagratis.se/
Skrivet av: patruska

åhhh jag får alltid in veet i röven när muttan ska ansas, det svider så in i helvete

2011-05-10, kl 20:14:43
Skrivet av: Starsprinkle

Thina - jo,man tycker ju det.

Jag vet att det sved när jag började 'veeta' fittan men inte nu längre,enbart om jag har på det för länge.



Cim - men eller hur,jävla kropp,det e synd om den..den behöver läka.



Linda - hahaha,men vad bra,det är ömsesidigt,jag tycker du är helskön! <3



Patruska - hahaha,men om du ska se det från den ljusa sidan så försvinner ju fjunen där oxå då :)

2011-05-11, kl 13:44:44
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Intressant att du använder veet till de intima delarna. Jag har tänkt prova men inte vågat... funkar det alltså? Känns läskigt.

2011-05-11, kl 21:37:55
Skrivet av: Thina

jag får nog ta och testa...av nyfikenhet...men gör det as ont så sklyller jag på dig sen;-P

2011-05-12, kl 21:41:58


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0