Kläder & skorpor.

Nyduschad och insmord...
Kidsen sover...
Katterna är lugna...
Riktigt lugnt och skönt här hemma just nu.

Sitter och väntar på telefonsamtal från storebror,var för längesen vi pratade nu.
Det där går fan i perioder.
Och jag....Jag ringer ju aldrig till folk.
Om jag inte absolut måste liksom.

Imorgon blir det nog upp på byn en sväng.
Måste studsa in på banken och eventuellt Lindex.
Beställde just kläder till Spajkus.
Han växer som ogräs.
Likaså Leeloo men kläder till henne får vänta tills nästa månad.
DYRT med kläder.
Det blev 3 par jeans,3 t-shirts,7 par kallingar och 2 luvtröjor.
Så hittade jag lite rabatt så det blev värsta klippet :D

Nya gaddningen läker bra som fan.
Nästan lite för bra.
det är ju bara onsdag idag och den gjordes i söndags eftermiddag.
Inte ens så jättemycket skorpor kvar :)


Godnatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Carolina

Men du beställer väl inte kläder.. Tigger & pundar är väl din grej va? ;) Kram!

2011-05-19, kl 00:08:24
URL: http://www.carolajnastankar.se
Skrivet av: Starsprinkle

Carolina - jag sitter ju bara och ljuger förstår du väl.

Skulle aldrig falla mig in att göra annat än att tigga och punda :-P

2011-05-19, kl 07:09:41
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0