Kittypaws

Klev upp runt 06 imorse och kände mig fan halvt överkörd.
Helt mosig i hela skallen och svullet i halsen så det gjorde ont när jag svalde.
Drog igång kaffebryggaren och hävde i mig alldeles för mycket kaffe som vanligt - som alla morgnar.
Men nope,inget piggna till här inte.
Låg sen och slöade i soffan efter Spike gått till skolan och delade soffan med Leeloo när hon vaknat.
Fy fan,jag verkligen avskyr att vara trött och seg.
Det är inte min grej på några sätt och vis.
Jag älskar att vara igång.

Well,well.
Under eftermiddagen här tog jag mig en ipren och en multivitaminbrus (måste hjälpa kroppen att läka).
Imorse drog jag ur min dermal.
Den slutade aldrig vara.
Kunde klämma ut hur mycket var som helst varje dag.
Trist som fan att det blev så,men men.
Får fixa till det någon annan gång.

Lyckades ta mig bort till Netto för att handla lite med kidsen.
När vi kom hem var jag genomsvettig och helt slut i kroppen.
BLÄ!

Jag som hade hoppats på barnvakt idag (och vara frisk) då hade jag tagit ett par öl med några vänner,det hade vart riktigt mys.

Haha,igår när jag cammade med Majki...
Har inte gjort det på ett tag nu tror jag.
Vilket fall som helst så skrev han 'vad smal du blivit människa'.
'Din hals är borta.'
typ.
Haha,det gjorde mig glad!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg,sen tråka vidare.
Jag VILL göra så mycket men det går inte,sen orkar jag inte.
FUCK!

(Love my sweet,sweet kittypaws)

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0