Bifo & afte!

Idag hade jag äntligen lusten till att rensa ur och städa det rörigaste köksskåpet.
Yay!
Jag är sjukt trög när det gäller att ta tag i vissa saker,har dragit på det länge...som till synes.
men damn vilken skillnad det blev.

Och jag hittade några av mina gamla tygmärken som jag letat efter,wieeee!

Roligt var att sen här under kvällen när jag skule ha något i skåpet så när jag öppnade liksom hajjade jag till och blev chockad över att det var så fint där inne.
HAHA,ibland har det sina ljusa stunder att inte ha något minne xD

Well well.

-BIFO-



And -AFTE-


Så jeffla skööönt att ha det klart.

Finns lusten imorgon så tar jag två röriga lådor under skåpet :)

Idag har jag känt mig hundra ggr piggare,underbart!
Bara halsen som inte är snäll.
Spike har känt sig kry hela dagen med så han får knata iväg till skolan imorgon.
Och för lilla Leeloos del är det ju dagis som vanligt på tisdagar.
Jupp jupp.

Och imorgon kommer förhoppningsvis älskade lilla Gottis hem oxå.
har dröjt lite extra eftersom jag var så pass dålig.

Nu ska jag tvätta nyllet och sen lite 'Zombie Lane' på fejjan.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0