Utställning & 22år

Godmorgon godmorgon.

Satan vad skönt att ha fått sig en ordentligt promenix såhär på morgonen.
Har ju knappt vart ute och gått alls när inte Gottis vart hemma,men igår eftermiddag kom mitt lilla hjärta tillbaka hem hit <3
Massa kärlek.
Hon log så stort och kramades,jag med ^^

Utställningen i lördags hade gått bra trots en jättepetig domare och att Gottis inte blivit helt i form ännu (för tjock).
Hon blev bästa juniortik med excellent,ck & r-cert och blev 5e bästa tik.
Så det var fan inte illa :)

Det gör oooont i min ena jävla armhåla.
Fan,det är måttligt störande!

Vågen hade rört sig åt fel håll denna gången,men inte helt oväntat eftersom jag inte vart ute och gått.
Plus 0.5 kg visade den.
Inte mycket att gnälla över men ändå,när man ser en ökning istället för en minskning så känns det automatiskt.

Idag fyller fina Majki 22 år.
Massa grattis till honom.
Hihi,mitt egna lilla lammkött *retas*
Present av mig får han när han kommer till helgen,yes yes.


Nu ska jag dricka vatten,ta en cigg och....göra nytta?

//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Oj oj, tänk när man själv bara var 22! :-P

2011-05-11, kl 09:21:41
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Cim - vi är fucking jävla kuk gamla ^^

2011-05-11, kl 13:42:54
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust

Ja fy fan. ;-P

2011-05-11, kl 18:47:08
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0