Judas silverpenningar

Gooomorron! (säger med bred göteborgska).

Nyss inkommen från en skön promenad.
Passar grannens pinschrar fram tills lunch så de fick följa med till dagis så tog vi en omväg hem.
Samma sak imorgon.
kul att kunna hjälpa till,hon verkar vara så tacksam,då är det jättekul att hjälpa :)


Jag har massa spännande fröer som jag tog efter min moster.
Ska plantera några åt gången tänkte jag o se om det blir något.
Ska börja med 'kaffeplanta'.
Fröna ska ligga i ljummet vatten i 2 dagar nu först så imorgon får jag så dem :)
Lovely!
Ska även plantera 'kattsvanssparris' ,'bomull','judas silverpenningar' etc.
Fun fun :D

Ska försöka få till vlogg med svar senare, under kvällen eller så :)

Här kommenterar du:
Skrivet av: Frida

Åh Judas silverpenningar är lätt finaste blomman! Jag har flera i rabatten :-)

2011-11-28, kl 19:45:47


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0