Lyckad.

Jag har faktiskt lite beslutsångest gällande Vloggarna.
Jag har förstått det som att en del av er föredrar skrivet och en annan del video.
Gaaaah!
Jaja,man kan inte göra alla nöjda och glada,så enkelt är det.

Jag och Leeloo var bort til lidl en sväng förut,var tvungen att ha kattsand,lite mjölk,bröd etc.
Nu slappar vi bara.
Jag med kaffe och hon vid tv'n o kollar 'supertrion'.
Tänkte vi ska måla naglarna sen o bli tjusiga :)

Igårkväll kom Uffe hit med Leeloo.
Fina lilla 5 åringen.
Tycker nästan hon vuxit bara under natten,så poff - 5 år!

Anyhow.
Jag o Spike hade bakat o allt var klart när hon kom.
Så var mamma och lillebror här då oxå.

Jag såg ju fram emot att göra 'cake pops' men det gick inge vidare.
Först gick allt toppenbra och jag trodde de skulle bli fina,men sen när jag skulle täcka dem med smält choklad så gick det bajsigt.
Det var FÖR rinnigt,och det slutade ju aldrig rinna av de jävla bollarna,lät ju lite perverst där ;)
Anyhow.
Så ja,de blev inte alls som jag tänkt mig.
Ska pröva någon mer gång fast med vanlig blockchoklad,denna gången körde jag med vit block,vet inte om det är någon skillnad.
jaja.
Nog om det.
Så dekorerade vi tårta o hon blev överlycklig för att jag hade satt Hello Kitty på :)

Nu är det helt plötsligt kväll,jag fastnade på chatten på fejjan.
Just därför som jag oftast icke är tillgänglig där.

Well,well.

Vi fikade och hade det trevligt så fick hon öppna sina paket.
En mycket glad tjej.
Lyckad 5 års dag :D

Här kommenterar du:
Skrivet av: P.

Kan du inte bara blanda lite?

2011-11-10, kl 19:32:36
Skrivet av: Sara, mamma till tre små troll

Jag gillar variationen med text och vidoe så som du gör nu är ju helt perfekt!

2011-11-10, kl 20:34:47
URL: http://neccin.blogg.se/
Skrivet av: Erika

Mehh! Det är ju din blogg. Om folk inte vill kolla på filmerna får de la låta bli. Jag gillar dina videos, fortsätt med dem! :)

Man kan ju blanda, precis som du gör nu. :)

2011-11-11, kl 08:58:37
URL: http://ordinaryvanity.blogg.se/
Skrivet av: ErikaT

Håller med ovanstående talarna, nu är de ju perfekt med variationen! Man får ju även höra och se personen bakom allt som man följer! Så tänkte jag på en sak till..du är väl lite asocial också? Är inte videosarna ett bra sätt för dig att öva på att vara mer social, de krävs ju så mycket mer av en person som VÅGAR spela in videosar än vad de krävs av en person som bara bloggar med text =)

2011-11-11, kl 10:33:27
Skrivet av: Marie

Tycker absolut att du ska fortsätta "vlogga" det är mkt roligare än att läsa enligt mej! =)

2011-11-13, kl 22:36:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0