Frysa stjärt.

Kändes som natten gått riktigt snabbt när 'Korn' började dundra ur mobilens högtalare för att väcka mig 5.45.
Wierd att inte Leeloo vaknade eftersom hon låg bredvid mig.
Hon kunde absolut inte somna i sin säng igår,hon var väl sugen på lite närhet.
Mysigt att hålla hennes lilla mjuka hand natten igenom. ♥
Men jag har alltid vart väldigt fast på att barnen ska sova i sina sängar,bara ibland det är okej att sova inne hos mig.

Planer för dagen är att frysa stjärten av oss när jag och Leeloo ska knalla upp på byn,måste till Apoteket.
Sen tvätta hela eftermiddagen/kvällen.
Så greja allmänt här hemma.
Och usch,jag har samtal att ringa idag.
Skjuter på det hela tiden,får så ont i magen och ångest av att ringa,pissjobbigt!

Nu sitter jag och väntar på att Leeloo ska vakna.
Spike knallade iväg till skolan för ett litet tag sen.
Jahopp,återkommer senare.
Ha en bra dag gott folk//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0