Dvärgpinschrar :)

I förrgår la jag mig redan vid 21.30 och igår la jag mig typ 21.15.
Har vart superextratrött sista dagarna.
Hate it,kvällen är ju min tid liksom,men men.
Det e väl vädret/lufttryck etc etc som påverkar.

Oh ikväll ska jag passa min grannes hundar ett tag.
Har pratat om det ett tag o jag sa att jag kan ställa upp för jag saknar att gå ut med vovve.
Så ikväll skulle hon jobba och då går jag o barnen på promenixar med hennes två übersöta dvärgpinschrar :)
De är sjukt goa.

Nyss vart och lämnat Leeloo på dagis,nu lite mer kaffe,en sista kopp.

Ohh,förhoppningsvis blir det att åka till Trollhättan i helgen,hoppas hoppas!
Vore trevligt!
Och det var längesen jag var hos babe.
Men det e eftersom det kostar honom bara 100:- för resan men mig kostar den 600:- så det e därför han alltid kommer till moi.
Lite skillnad liksom ;)

Oh well,nu ska jag äta knäckemackor med kokt medvurst *omnomnom*

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

va? hur kan det vara sån stor skillnad på priset? låter ju skit mysko. åker han färdtjänst eller haha

2011-11-16, kl 09:34:01
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - färdtjänst,hahahaha ;-P

Nej,han har nåt rabattkortsgrejs så det är därför.

2011-11-16, kl 11:33:24
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0