Anal utanför!?

Sitter och kollar på Tradera efter en rutig skjorta,vill ha!
Tyckte jag skulle få stjäla Majkis fina men det tyckte inte han *muttrar*
Vill ha en röd/svart eller vit/svart..större rutor ni vet.
Finns en superfin på Dressman men jag är för snål för att lägga 400 spänn på bara en skjorta liksom.
Hjälp?

Jag drömde så wierd inatt.
Min röv..eller anal rättare sagt..den liksom var utanför själva röven.
Och tarmen  stack ut säkert 5 cm utanför själva rövhålet.
Jag hade panik och var jätteledsen för att jag aldrig mer skulle våga ha sex för då skulle killen i fråga tycka jag var äcklig.
Ja jösses..what to say!?

Gillar ni videobloggarna eller föredrar ni skrivna inlägg?
Vore bra att veta :)

Jaha,nu blev jag ensam.
Spike följde med mormor till Netto.
Jag borde börja dagen,har en del att pyssla med här hemma.
Well,ska väl ta tag i det då antar jag :)

Återkommer senare//Hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Maja

Hitddade en svart och rödrutig skjorta på gina förut.. kanske finns kvar, de kostade säkert bara max 200.

2011-11-03, kl 11:11:56
Skrivet av: Carolina

Fortsätt med videobloggarna. :D

2011-11-03, kl 11:29:43
URL: http://www.carolajnastankar.se
Skrivet av: Malin

Ja fortsätt med dina videobloggar :D Fullkomligt älskar dom =)!!!

Kram ..Din blogg är dagens höjdpunkt :love:

2011-11-03, kl 14:56:32
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sandra

Fortsätt med videobloggarna.

Det är sååå bekvämt att bara kunna lyssna istället för att läsa.

Sen att du har en så behaglig röst gör det hela ännu bättre. :)

Kram

2011-11-03, kl 18:24:06
URL: http://familjen5.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0