Jag kunde fan vart död.

Oj vad jag inte känner mig piggare efter att ha sovit hela natten.
Hjärnan får ju aldrig vila,så jag känner mig helt överkörd.
Jag har vart och sparkat minikrokodiler som hoppade och anföll mig fastän jag var ungefär 5-6 meter upp i luften på någon ranglig ställning.
Jag hade dödat någon gammal lärarinna och det skulle komma ett äldre sällskap till mig för att utreda mig,det var i min döda mosters lägenhet av någon anledning.
Hon jag dödat hade skrivit en lapp om att det var jag som var skyldig (hur hon nu kunde göra det som död) och lagt den i en eldspis i ett dockskåp.
Och jag var tvungen att förstöra bevisen snmabbt som fan innan herrskapet skulle komma.
Har även vart på Liseberg fast det såg inte ut som det.
Leeloo skulle åka en stor karusell med Henke men föll ur den hela tiden.
Well...ja..Jösses..

Kul att jag kunde vart död nu.
Igår föll min stora hylla ned över mig som satt ovanför sängen vid huvudgaveln.
Alla saker for åt helvete men ren tur att inget gick sönder I guess.
Scary shit I tell ya!
Jag klarade mig utom att dö som tur var *dramaaaaa*


Måste planera tårtfyllning idag.
Blir två tårtor på onsdag när Leeloo fyller.
5 år,det är ju galet!
Längtar INTE tills hon blir tonåring kan jag ju säga.
Tjejer - tonåringar...heeeemskt!

Får se om det blir någe festande ikväll.
Vore awesome.
Barnvakt har jag iaf!
Whoop whoop!

Nej fan,det var allt för mig.
Slänger nog upp en vlogg lite senare ...dvs videoblogg ^^

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad menar du när du sa att du och Fredde inte går ihop med era "problem"?

2011-11-05, kl 13:53:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0