Videoblogg - mera svar på frågor!


EDIT: jag spelade in denna i torsdags,det var den videon som inte ville föras över från kameran,men idag gick det helt plötsligt.

EDIT igen: Skelettkyrkan i Prag var det jag menade.
länk HÄR!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Silla

GUUUUUU' va jävla go du är! :love: Om jag fick önska vad jag ville så skulle jag önska att du var nöjd med dig själv, om så bara för en dag! Du är såååå jävla fin och har så klockrena åsikter. Om jag var lesbisk (vilket du fan nästan omvänder mig till) så skulle jag lätt limma på dig ;-P Känner mig stolt över att du tillägnade typ en hel videoblogg till att svara på mina frågor, kommer nog fråga dig en massa fler saker när jag har tänkt lite :-P Hoppas du får den kropp du önskar, men hoppas inte att du drabbas av ätstörningar på nytt bara. För du är helt helt helt fantastiskt snygg!

2011-11-30, kl 21:17:37
Skrivet av: Starsprinkle

Daaaamn,vad GO du är då!

Blir ju supernyfiken på vem du är :-d



Glad jag blev av din kommentar,så snäll!! puss på dig

2011-12-01, kl 06:15:39
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0