Panikkänningar + hemsk video!

Godkväll godkväll.

Jag fick frågan hur det är med Spikes pappa (Daniel) nu.
Det är mycket bättre.
Efter flertalet kritiska lägen då läkarna inte vetat om han ska klara sig osv osv så har det vänt.
Han är fortfarande inne på sjukhuset i Uppsala.
De har tagit bort intuberingen,rätt nyligen.
Han håller på att lära sig sitta upp igen med hjälp av sjukgymnast.
Huden läker äntligen och ser mycket bättre ut.

Så det går äntligen framåt efter ett antal månader på sjukhuset.


Från det ena till det andra.
Såg en jättehemsk video tidigare idag som jag delade på facebook.
Vill du se den men inte har facebook så går det ändå.
Klicka HÄR så kommer du till min sida och kan se den.
Mitt mammahjärta värkte ordentligt och jag blev samtidigt så förbannad och SÅ ledsen av att se att alla människor ser det överkörda barnet ,de SER ungen men ingen hjälper!!!!

Idag när jag var med morsan upp på byn så kände jag panikångestkänslor inne på Ica för örsta gången på bra länge.
Riktigt riktigt obehagligt.
Fy fan.
Var kom det ifrån liksom.
Jag har inte haft en attack på myycket länge och det är jag otroligt glad och tacksam för!
Det var liksom de känslorna och symptomen man får ibörjan precis innan en attack,men jag lyckades fokusera ifrån det så gav skiten med sig *pust*

Imorgon ska jag in till staden en sväng,och med staden menas alltid örebro.
Annars händer inte så mycket mer spännande.
Taco och hej - grus och grejs!
//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Lalle

Fan vad hemskt, hur fan kan man göra nått sånt? snyft ;-(

2011-10-19, kl 23:29:16
Skrivet av: Petra

Såg den där videon på facebook igår.. kunde inte se halva ens... sen satt jag o grät o undrade hur mycke sjuka människor det finns i världen egentligen... :/

2011-10-20, kl 09:13:54
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: KalsongMorsan

Såg också den häromdagen :(

Det där är ju i Kina, har för mig att tar man hand om någon eller hjälper den till sjukhus osv så får denne som gör det ansvaret, räkningar & dyl. Fatta hur bortklippt deras empati, humanism & deras känslor för andra männsikor blivit pga deras människosyn. Det finns ingen värde i någon människa där längre. Helt sjukt.

2011-10-20, kl 09:50:18
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Tvivlar på att den videon är äkta... tror den är fejkad. Eller jag HOPPAS den är fejkad.

2011-10-20, kl 13:26:39
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Skrivet av: starsprinkle

Malin - tyvärr är den väldigt äkta.

Pratades om på nyheter etc.

Flickan blev hjärndöd och dog senare.

2011-10-21, kl 07:52:23
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0