man ser!

Man ser ut genom mina vardagsrumsfönster igen ^^
Det ni!
HAHA!
Leeloo var med Marie o hennes barnbarn Jonathan bort till 'Familjens Hus' idag och Spike var med kompisar så jag fick ett ryck och putsade fönstrena.
Myyyycket behövligt.
Det var allt från barnhänder och kattnosar till flugskitar och fett på dem.
Ska se om jag orkar ta fönstren i köket imorgon,den som lever får se.

Barnen sover och jag har just käkat lite,samt tagit en skön dusch.
Ska strax hoppa i säng men först ett godnattsms till hjärtat mitt <3

Godnatt på er//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0