Apatisk + suspensionplaner.

Jag har börjat se ett mönster...
Det slog mig igår.
Jag funderade över varför jag blir så apatisk,deppig,jättekänslig,analyserar allt,lättirriterad etc etc etc.
Och då kom jag på att jag blir sån innan jag ska ha monta (mens).
Hate it!
Jag blir helt knäpp.
inte mig själv nånstans,inte ens lite.
Det är jobbigt...
Både för mig själv,för barnen och för Majki.
Äckliga hormorner i överdos,undrar om man kan göra något åt det för att unhderlätta?

På tal om något helt annat.
Var det någon som såg 'fråga Olle dokumentären' häromdagen?
Om BDSM osv.
Awesome var det iaf!
Och så var det ett inslag med suspension..
Då var helt plötsligt Lex med,han som ska klyva min tunga samt sätta in mina implantat.
Awesome.
kul att få se honom där :)
Hade ju först tänka göra det i Göteborg hos Ed,men väljer Lex,det är närmare..de har samma priser och båda är riktkigt duktiga.
Och på tal om suspension...Jag och baby har myyycket trevliga planer som involverar det på vår 1års dag ^^
Yay!

Fan,nu när kylan har kommit och torrare luft så börjar Leeloo's jobbiga hosta.
Då lär den snart komma hos Spike med.
Leeloo brukar hosta så hon spyr och typ ingen medicin hjälper.
Och Spike får pipiga luftrör och de tjocknar.

I eftermiddag kommer mamma och Björn upp hit.
vi alla ska käka söndagsmiddag ihop.
Det var jättelängesen vi gjorde det.
Ska käka mammas kalops (omnomnom) och potatis.
Så effin' gott :D
Mysigt!

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Sara, mamma till tre små troll

Såg det med, Lex bror gjorde mina skindivers (har för mig att det var bror iaf :P)

2011-10-18, kl 17:36:07
URL: http://neccin.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0