Lycklig Leeloo

Godkväll folket!

Idag blev det en lycklig Leeloo då hennes älskade pappa kom.
Han följde med och hämtade henne på dagis,sedan dess har hon suttit klistrad på honom.
Jag duger inte,hahaha.
Härligt att se.
Spike är nääästintill lika glad,men inte lika som lilla damen.


Efter dagis gick vi bort till Netto och handlade lite som vi behövde till dagens middag.
Efter det till djuraffären då jag behövde köpa några små leksaksmöss åt Prutten som han leker galet mycket med.
Kul med en livlig kisseunge i hemmet igen.


Imorgon ska jag och mamma åka ut till min lilla Zora's grav ♥
Göra lite höstfint med granris,tända ljus och lite sånt.
Min älskade dotter!

Nu börjar mina ögon bli rätt trötta och jag kom preciis på att det är ju för fan 'Grey's Anatomy'.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0