Frågestund och vinst

Hela dagen har det vart söndag i mitt huvud.
Riktigt förvirrande.
Men inte så konstigt eftersom Majki åkte hem idag (vanligtvis söndagar) och Spike är hemma.
Ingen aning ännu om hur länge Henke ska ha Leeloo,det återstår att se.
Måste ju ringa dagis imorgon o säga att hon inte kommer denna veckan,inte glömma inte glömma.

Åhh,vet ni.
I lördags när jag och majki skulle åka in till Kumla för att hämta ormar så missade vi första tåget.
Knallade ned till Ica och satt där och ugglade ett tag.
Jag brukar typ aldrig ta lotter men nu kände jag för det och valde att ta 13 styckna (jag gillar nummer 13).
Majki fick ta 6 av dem och jag 7.
Efter jag öppnat typ 3 lotter så fick jag 571 o frågade om det var något.
Hihi,jag vann hundra spänn :D
YAY!
Jag tjoade till som om det var en tusenlapp men jag blev så glad
Frågade Ullis (bekant som satt och sålde) hur många lotter det var i den där lottrullgrejen och fick svaret tusen styckna och hon hade fyllt i dem för bara ett par timmar sen.
Hihi snacka om tur jag hade då!

Sen vidare till kumla iaf.
Hjärtat hämtade två kungspytonungar som han beställt.
Superduperfina och jag blev måttligt avundsjuk :)

Kallt ute var det minsann,burr!

Just ja.
Frågestund!!
Finns det något du undrar över gällande mig,mitt liv eller nåt.
Typ vad jag har för skostorlek,vad jag ville bli när jag var lite,vad min favorit sexställning är eller vad som..så fråga!
Jag kommer svara i ett videoinlägg om några dagar,mycket enklare så :)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

1. var spike lite planerad? att du t.ex faktiskt var lite sugen på en bebis, eller att ni bara struntade i skyddför stundens skull?



2. har du tagit droger någongång?



3. varför valde du att bli tillsammans med majkii igen, efter att han varit otrogen mot dig?

2011-11-01, kl 00:02:38
Skrivet av: Ganstern

Vad är din bästa sexställning? Hur kom du på barnens namn? Älskar din blogg btw :)

2011-11-01, kl 06:56:00
Skrivet av: MansonDust ~ 4-barnsmamma <3

:love: :love: :love:



Ingen fråga, vill bara skicka massa kärlek! :-d Vet du, nästa år har vi känt varandra i 11 år. :love: ELVA! Shit vad vi är gamla! ;-)

2011-11-01, kl 07:44:41
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Undrar om du och Majki pratat något om att skaffa barn i framtiden?

2011-11-01, kl 12:25:17
Skrivet av: Lina

Vill verkligen inte låta okänslig men jag undrar hur du har tagit allt det här med Majkis otrohet? Jag förstår att du förlåtit honom nu eftersom ni är back togheter men jag undrar hur du kan lita på honom till 100% igen? Jag sitter lite i samma sits, men kan inte bestämma om jag vågar förlåta...

2011-11-01, kl 13:57:49
Skrivet av: Lindsey

Måste bara inflika, språknazi som jag är... "Måttligt avundsjuk" betyder att man inte är avundsjuk alls. Som att vara "måttligt glad" är att man inte är speciellt glad, att man har lätt att hålla sig för skratt. Att däremot vara "mer än måttligt trött på..." t.ex, är att man är riktigt trött på något/någon. Just sayi´n! Det blir så fel när man läser det. :-)

2011-11-01, kl 14:05:11
Skrivet av: sanna

Vad jobbar Majki med?

Har du ngt jobb/ praktik nu?

Vad vill du göra i framtiden?

Favoritmat?

Har du ngn kontakt med din pappa?

Hur kommer det sig att du inte vet hur många syskon du har?

Har du någon kontakt med Fredde?

Favoritfärg?

Hur många barn har din mamma?

Vad vill du göra i framtiden?

Blir det någon flytt till större lägenhet?

Hur är det med Spikes pappa?

Är Hanna spikes faster?

Var tog din hund vägen?

Vad heter dina barn i andranamn?

<3 din blogg!

2011-11-01, kl 14:07:45
Skrivet av: Sanna

Varför gjorde du slut med Fredd?

Han verkade ju vara en så fin kille.

2011-11-01, kl 18:08:07
Skrivet av: BloggMamman - Lifestyleblogs.se

1) Är Henke pappa till Zora?

2) Hur har Spike det i skolan- fick för mig att han var mobbad men jag kanske minns fel....?

3) När gjorde du din första tatuering/piercing?

4) Hur känner du Mansondust? Läser hennes blogg också o visste inte att Ni var vänner:-) Är ni vänner irl el på nätet?

5) Du är ju ganska öppen med sex, hur är du med det inför barnen? Alltså jag tror inte du har sex inför kidsen men om ni pratar om det osv

6) Hur har du förlåtit M?

7) Vad har hänt med Spikes pappa? Är ni vänner?



Kramar!

2011-11-01, kl 18:14:09
URL: http://bloggmamman.com
Skrivet av: HannaStar

Fråga: Ska du in nåt till Öret snart? Kaffe? ^^

2011-11-01, kl 18:18:37
URL: http://hannastar.blogspot.com
Skrivet av: Selma

Är du nära vän med Hanna?

Hur må¨nga djur har du nu?

Har du många vänner?



Du är sjukt snygg

2011-11-01, kl 18:30:30
Skrivet av: Anna

Hej!

Har frågat förut om den ångest du får bland folk tex. i affärer o så. HUR gör du för att stanna kvar?!

Ja har samma "problem" sedan 1 år tillbaka, började på en ålandskryssning då ja fick vara i hytten hela resan.

Får ofta panik bland folk. Illamående, yrsel, svårt att andas ont i bröstet osv.

Ja har ingen strategi för att kunna stanna utan flyr istället. :-|

2011-11-01, kl 19:14:22
Skrivet av: P.

Hur gick det med din scarification?

2011-11-01, kl 20:11:08
Skrivet av: Julia

- Tänker på hur ofta du skriver om sex väldigt öppet tex på facebook,där du är vän med din son (dömer inte) men hur tänker du om det?,Känns det ok och pratar ni lika öppet i riktiga livet?



- Vill du jobba eller hur tänker du om framtiden,vad är dina drömmar om jobb?



- Får man fråga riktigt privat, så varför tog det slut med FredPunk? Han verkar varit så fin med barnen och ni var så fina ihop och så poff var det slut känns det som.



- Hur tar barnen att det tog slut med honom och sen strulet med M? Måste vara tungt att ha barn och ta in andra människor i deras liv som försvinner.



- Anser du att du är en bra förebild? För dina läsare,dina barn i allmänhet?



- Hur träffades du och M?



Puss

2011-11-01, kl 20:12:19
Skrivet av: Jag

Tycker du om att vara naken?

2011-11-02, kl 17:58:52
Skrivet av: Sara

Varför har inte Spike någon kontakt med någon annan än Hanna på sin pappas sida? Finns det ingen farmor/farfar eller andra syskon?

2011-11-02, kl 21:46:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0