Pumpor och failfärgning.

Hej och hå luden tå.
Ni är väl vana vid det här laget att jag inte bloggar på helgerna när Majki är här.
Tänkte dock att jag skulle försöka skärpa mig lite på den fronten,får se hur det går.

Oh well....

Nu är det måndagsmorgon,Majki är fortfarande kvar då det knasade sig med tågbiljetter igår.
Lite oturligt med tanke på jobb men men..what do to när det inga finns biljetter!

Spike har höstlov hela denna veckan och Leeloo är ju med sin pappa så här kommer det vara rätt lugnt.

Har känt mig småkrasslig hela helgen,pissigt!
Extra pissigt då vi tänkt dra på fest i lördags o ha skitkul men jag pallade verkligen inte.

Majki och Spike satt i köket och karvade pumpor medans jag låg på soffan och vilade.
Dom blev superfina,så stalle vi dem på balongen med ljus i.
Massa massa mys.



Så igår skulle vi sätta svarta slingor i mitt hår.
Skulle bli superfint men blev superfult,haha.
Använde slinghätta och allt men nu vet vi iaf att nästa gång ska vi inte ta så många slingor ur hättan,för jag blev nästan bara svarthårig.
Måste knalla bort till Netto idag för att köpa blekning för detta blev mindre ballt.
Oh well...

Mer inlägg kommer senare ikväll för jag har ju mer att berätta.
Bland annat om att torksåpet nere i källaren höll på att brinna upp.

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0