Videolektion

Snorre är lite rolig av sig.
Ibalnd när det är helt lugnt här hemma,så hör han någon/något ute i trapphuset (som igårkväll) så lyssnar han supernoga samtidigt som han morrar.
Hahaha,precis som en vakthund.
Aldrig hört någon annan kisse som gör så.
Fina lilla Snorre,det är mitt lejon det <3

Helgen när baby vart här har vart soft.
Vi har myst runt i våra onepiece (han har med köpt en,fast en äkta) och spelat tv spel.
Mys,mys,mys.
Tyckte dock att helgen gick sjukt fort,that sucked!

Tack för era kommentarer gällande kaffevanorna btw,verkar som jag inte behöver ha så dåligt samvete för alla dricker visst mycket kaffe.

Oh,i förrgår gjorde jag så jävla awesome potatismos :)
Blir inte så jäkla ofta jag gör hemmagjort,mest av lathet men daaamn så gott det blev!!

Nu på fredag är det Hallsbergsmarke'n :)
Yay vad mys!

Laddade upp ett par videos igår,på kissarna och på Tuttan.
Råkade lägga in dem på mitt andra youtubekonto dock,och orkar inte ändra så därför finns det bara just de videosen.
Men check it out:


och så här får ni lära er hur man uttalar min dotters namn!

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Gött, då har jag alltid uttalat det rätt. ;-P

2011-10-03, kl 10:13:25
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Turknutte jag är, annars hade jag gjort bort mig när jag hälsar på dig. Lilo, men varför stafas det inte så?

K

2011-10-04, kl 01:41:48
Skrivet av: starsprinkle

Kolin - Det stavas Leeloo eftersom namnet är taget från filmen '5e elementet' med Bruce Willis. :)

Plus att den stavningen är så mycket snyggare.

2011-10-05, kl 05:02:31
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Fattar...

K

2011-10-07, kl 11:50:44


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0