Finaste mamma 60 år!

Idag är det min älskade mammas födelsedag.
Den mest underbara modern i världen - Barbro Wingstedt är nu 60 år gammal.
Jag,Majki och kidsen var upp till henne i eftermiddags för att säga grattis och fika lite.
Hon kommer få present i efterskott,ska in till stan i början av veckan som kommer och försöka hitta något fint åt henne :)
Hannapanna följde med oss dit oxå tillsammans med lilla 1,5 månaders bebisen Viljah.
Min mamma ääälskar nämligen småfisar,hon önskar SÅ att hon var yngre och kunde skaffa fler barn.
Barnskrik i hennes öron är som den ljuvaste musiken.
helt seriöst,scary ^^
Hon tyckte det var en underbar present att få hålla i bebisen.
Det bästa jag vet i hela världen är att se min mamma lycklig,det värmer i hela mitt hjärta och smittar av sig något otroligt!


Spike ville ha likadan frisyr som Majki.
Han har pratat om det i några veckor (?) och nu fick han det.
Raka..klippa...så blev det en quiff :)
Superfin blev han hjärtat mitt.
Fast backslick på bilderna dock som till synes.
Leeloo klipptes det lugg på här senare under kvällen.
Majki rakades på huvudet och jag fick barret färgat med ny grön färg samt två grönare slingor i luggen.
Awesome.
Hela la familia fina på skallen :)

Björn och majki sitter här bakom mig och spelat brännboll på Wii.
Sjukt söta är de när de sitter där och slår och bökar,haha.

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

Grattis till mor din!

ojj ja, Spike är aningen större nu än för 10 år sen...! ;)

hehe!

ha det gött!

2011-09-15, kl 14:20:20
URL: http://donkens.blogg.se/
Skrivet av: sanna nilsson

grattis till lilla mamma!

Hur många barn har hon?

2011-09-15, kl 16:15:24
Skrivet av: starsprinkle

Sanna - morsan har klämt ur sig 4 kids :)

2011-09-15, kl 20:07:14
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Jenny (Dizzy)

Säg gärna till när du ska in till stan så kan vi ju kanske ses en sväng! Miss u <3

2011-09-16, kl 18:54:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0