Antika skräpmaskin.

Fy faaan så trött jag var igår.
Det var full rulle hela dagen från kvart i sex på morgonen.
Framåt eftermiddagen var jag så trött så jag skulle kunnat gråta men kunde ju inte lägga mig.

På förmiddagen var vi först förbi morsan lite snabbt sen hoppa vi på bussen upp på byn för vi kände oss lata.
In på Apoteket men det var hundra mils kö eftersom de höll på att böka med datasystemet så ut igen och vidare till Ica...Handla lite och vidare till Netto,handla till mamma och hem mot henne för att lämna av varorna.

Hem..samla ihop all tvätt och ned i källaren för att tvätta,hej och hå.
Upptäckte sen när jag kom ned igen för att torka att torktumlaren var trasig,wohooo.
Skitfestligt eller inte ^^
Så allt tog extra lång tid och var bökigt,tur jag hade kvällspasset då man har lång tid på sig att bli klar.
Ringde o felanmälde så hoppas de kan fixa den där antika skräpmaskinen så snart som möjligt.

Gjorde smarrig kebabgryta till middag,smakade riktigt yummie :)

Nej fan,vet inte alls vi pysslade med,men en hel del var det.

Idag har det vart rätt soft.
Vart iväg och pantat lite,installerat spel på spikes dator och kände mig lite extra snäll så jag städade hans rum & bytte söngkläder medans han var hos en kompis ^^
Det uppskattades.

Mamma och marie var här i eftermiddags eller när det nu kan ha vart,drack kaffe o Marie hade tagit med några kärleksmums.
Yum yum.

Nu ska jag lägga Leeloo och sen ta fram ostbågar,lägga mig i soffan med baby och se på nån film.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: koln

Snygg bild!!! :)

2011-09-17, kl 21:58:25


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0