Alfhild

Morron morron folket,hoppas ni sovit gott.
Jag har sovit rätt okej,blivit störd några ggr dock av Leeloo som grät o kom upp.
Hon brukar inte göra det men det e nu sen hon började på dagis igen,så mycket intryck etc så hjärnan kan väl inte smälta allt eller nåt liknande.
Men det går över.

Imorgon har stackars Alfhild namnsdag ^^
Hahaha,så sinnessjukt fult namn.
Känner ni någon Alfhild?
Fler fula namn - Hulda,Brynolf,Bror,Tekla....ja,listan kan göras lång ;)

Blev inget gaddande igår...
Mådde för dåligt pga diverse orsaker så jag fick avboka tiden.
Crap!
Men jag hade verkligen ingen som helst lust att ens gå utanför dörren,vilket jag heller inte gjorde.

Fredag idag.
Leeloo och jag ska knalla bort till Lidl om en stund,köpa ströbröd och marsansås för vi ska baka äppelpaj med kanel,omnomnom.
Annars finns det inga större planer idag.
Se om lillebror kan hjälpa mig bära soffa ikväll,hope so.
Den är extremt jättemycket ivägen.

Ha en fin dag gott folk//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Jag

Hulda är ju massa gulligt, min vovve heter oftast snutt hulda..fast i vanliga fall Lisa.

2011-09-03, kl 02:58:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0