Blondie

Alldeles nyduschad och insmord.
Använde en duschkräm som luktar apelsin och choklad,dvs som romerska bågar.
Jag tycker inte om varken smak eller lukt så jag förstår inte ens själv varför jag använde just den duschkrämen,haha ^^

Tre ungar sitter i soffan och mumsar på godis och kollar på en av alla barnkanaler.
Spike har vännen H här på övernattning nämligen.
Jag väntar på att kaffet ska bli klart.

Skulle egentligen på fest ikväll men det sket sig tyvärr då mamma fått feber och inte kunde passa kidsen.
Då istället skulle Dizzy komma,vi tänkte kolla film och ta någon öl men hon kunde inte heller.
Så jag har rätt tråkigt >_<

Råkade bli blond igår,haha.
Jag trivs inte alls som blond,jag ser galet snäll och oskyldig ut och det känns så fel ^^
Blekte bara för att den gröna färgen ska fästa bättre och bli mer intensiv sen.
Lovade dock Majki att ha det blond när vi ses nästa gång för han tycker det e så fint,men sen blir det grönt igen ;)
No way José att jag är blondie.



Sitter och skriver ned lite onödig info om mig på ett papper.
Tänkte skriva ett inlägg med massa crap.
Kanske någon finner intressant,I don't know.
Det kommer nog senare ikväll eftersom jag ändå bara sitter och tråkar.

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: HannaStar

Men du var ju skitsnygg i blont ju gumman :-)

2011-09-24, kl 21:21:53
URL: http://hannastar.blogspot.com
Skrivet av: Anna

Åh Wow, du ser ut som en helt annan människa. Skitsnyggt.



Och om du nu måste färga det (vilket du inte borde) så ta för sjutton inte den där hemska gröna. Sen rosa/lila som du hade innan var mycket bättre. Den gröna såg bara ut som att du hade badat i klor.

2011-09-25, kl 00:06:33
Skrivet av: starsprinkle

Anna - HAHAHA jag dog lite där,fan va härlig du är.

men joo,det kommer bli den hemska gröna igen :-P

2011-09-25, kl 00:09:44
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

Men va söt du va i blont :-) Du ser helt klart snäll och oskuldsfull ut ;-)

Grönt är klart du ska ha, den är assnygg! :love:

Men släng i en vittoning nu så kan du bocka av vitt hår på färger du inte har haft...



Min fru har missat att säga att hon skulle till nån håla i närheten av dig imorron, funderade på att köra henne och komma förbi. men jag är as förkyld så jag skulle inte orka köra till lund ens...

Jag måste nog lära mig geografi...så jag vet vart ställen ligger när hon säger nåt...



Kram:love:

2011-09-25, kl 21:02:25
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: starsprinkle

Thina - Åhhh vad synd,hade vart jättetrevligt ju :)

Vart är det frugan ska?



Åuss puss :love:

2011-09-25, kl 22:02:06
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Thina

jag minns inte vart det va...kollade sms,,,hon åkte tåg från vingåker, men jag tror inte att det va där hon skulle va...jag vet jag är bra på att ha koll..fast det känns som om jag borde ha åkt med...tåget är över en timme sent hem och jag måste ändå hämta henne på stationen nu,,,mitt i natten,,,,

2011-09-26, kl 23:12:43
URL: http://thinas.bilddagboken.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0