Likheter,Dumbass och Platina deluxe.

Sov alldeles för lite inatt så jag misstänker det är därför jag vart extra grinig under kvällen,får ju skylla mig själv.
Jäkla dumbass O.o
Blir ju inte direkt bättre när Leeloo studsat in i nån hemsk period och Spike är kaxig..så jag har fått fräsa till ordentligt på dem båda flera ggr.
Leeloo alltså,de senaste tre...eller fyra dagarna nu så har hon vart extra hemsk.
Lyssnar noll,fjantar sig sjukt mycket när man säger åt henne på skarpen,bara garvar,gör tvärtom etc etc.
GAAAH!
Och Spike är preteen,det säger väl allt?
Dock ska det tilläggas att han är en lättare variant.  :)

Somnade väl runt halv sex imorse ,sen vaknade jag strax före 09 av att Spike och hans vän H satt och spelade.
GÄSP.
Behöver jag säga att jag kände mig halvt överkörd,haha.
Pucko.

Tvättade håret med silvershampoo igår och nu jävlar är jag platina deluxe ^^
Haha.
Fick det shampoot av min brors tjej för säkert två år sen,om inte mer.
och det funkar precis lika bra nu.
Good shit I tell ya.
Sen är färgen på den så jävla läcker,själva shampoot alltså,inte flaskan ^^
Lite mörklila,nästan metallic...skitnajs.
Btw så fick jag inte minsta tuggummihår av att bleka denna gången,yay!


Nu har Omran vaknat hör jag.
Han är och krafsar på sin toalett här i hörnet bakom databordet :)
Lilla sötfisen.

Imorgon ska jag hjälpa brorsan med hans dator (igen,blir tredje gången) sen tvätta hela kvällen.
Utan torktumlare antar jag...Igen.
Fan.
När jag var nere o beställde tvättid så stod det iaf en lapp om att den skulle bli utbytt,sen  NÄR det kommer hända är ju en helt annan sak.
Ska bli ljuuuuvligt att få tumla kläderna så de blir ordentligt torra igen.
Tänk att så lite kan göra en så glad.

Nu ska jag tvätta bort mascara och lägga mig i soffan och svulla plopp,så det så.
//HellA

Btw,nu när jag är ljus så tycker jag man ser rätt stora likheter mellan mig o storasyrran Angelica...
Eller?

Här kommenterar du:
Skrivet av: ErikaT

Ja när du säger de så är du och Angelica väldigt lika när du är blond =) Jag har några frågor efter allt du berättade i ditt tidigare inlägg =) Vad heter alla syskon/halvsyskon? Vem är ditt helsyskon? Vem har du bäst kontakt med av syskonen? =)

2011-09-26, kl 01:02:04
Skrivet av: starsprinkle

Oj,nu ska vi se.

Björn,Micke,susanne,jocke,jörgen,janne,angelica,madde,ann-katrin och den sista vet minns jag inte vad hon heter.



Björn (lillebror) är mitt enda helsyskon och den jag har bäst kontakt med det är björn,sen micke :)

2011-09-26, kl 06:10:25
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

kan du inte visa bild på alla dina syskon =)

2011-09-26, kl 08:41:50
Skrivet av: starsprinkle

Anonym - lustigt att du frågar.

Tänkte att jag ska försöka hitta bilder på alla och lägga ut ^^

Satt och funderade på det igår :D

2011-09-26, kl 10:17:32
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: kolin

Det som skiljer är att hon har ringarna i öronen o du i näsan...



<k

2011-09-26, kl 19:45:58
Skrivet av: Gunxtha

Sådär ja! Måste säga att du är sjukt mycket snyggare blond än i grönt.... :thumbup:

2011-09-26, kl 20:45:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0