Jag ringde honom!

Häromdagen chockade jag min storebror Micke ^^
Hur?
Jag ringde honom ^^
Hahaha,no big deal för de flesta men för mig är det de.
Han trodde jag blivit helt sjuk och påminde mig om att det var ungefär 2a eller 3e gången jag ringt honom på 5 år (!!!),ja precis..lång tid.
Då kanske ni förstår hur ofta jag ringer till folk.
Typ enda jag ringer till är min mamma.
Har fått frågan -"Varför har du ens en telefon" några gånger,haha.
Men hallå..SMS!?!?
Världens bästa uppfinning,seriöst ♥

Imorse,redan vid 8.30 knallade jag och Leeloo bort till Netto då jag såg att de skulle få in 'Onepiece' ,eller ja,inte de äkta...
Kopior alltså.
Och för de som inte vet vad en onepiece är så kan jag tala om att det är ungefär som sparkdräkter fast för vuxna.
Ni har säkert sett någon med det nånstans.
SJUKT fult men sjukt mysigt!
Har velat ha en sån ett tag men de äkta är så dyra,runt tusenlappen ungefär.
Anyhow.
Jag köpte mig en svart som dock visade sig sitta lite tajt,de ska sitta rätt baggy...tycker jag iaf.
Spike var snäll o cyklade bort till Netto i eftermiddags när han kommit hem från skolan för jag höll på att tvätta.
Han fick då med sig en marinblå istället för en svart.
Fult,fult,fult!
Så om någon vill köpa är det bara att ropa inom ett par dagar annars lämnar jag bara tillbaka den,för jag tvivlar på att det finns några kvar imorgon så jag kan byta igen.

Tvättat hela eftermiddagen och kvällen.
Blev klar här för någon halvtimma sedan,skönt skönt.
Ingen fungerande torktumlare ännu som jag misstänkte.
Så jag har fått hänga kläder och sängkläder lite här och där i lägenheten.

När Leeloo kom in till middagen så tyckte jag hon såg lite annorlunda ut men kunde inte sätta fingret på vad det var.
Efter en liten stund kom jag på att det var ju fan ett stort hack i hennes lugg.
Då är det en jävla skitunge som klippte håret på henne.
Och det verkar ju som att hon tillät det,dumma ungar!
Försökte jämna till det så gott det gick men det blev inte bra ändå.
Jaja,tur att hår växer ut.

Ja,som ni ser så var iaf inte ungen besviken över att hennes vän klippt luggen på henne.ujujuj.

Har vart lite småpysslig idag och organiserat lite.
Skönt som fasen.
Sorterade bland mina piercingsmycken så nu ligger de snyggt o prydligt.

Hade ingenstans att ha mina halsband o ringar etc så jag tog små söta skålar osv till ringarna och en grej man egentligen har ljus i/på för halsbanden.
Sen tog jag två bitar vanlig kartong och vek,målade med lila akrylfärg och satte dit mina örhängen.
lovely :)
Enkelt och bra!


Syns det att jag gillar stjärnor?
inte? ;)

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

ta genast bort katten från huvedet! ;)

2011-09-27, kl 07:33:49
Skrivet av: Noa

Åhh, jag köpte med en svart sparkdräkt igår, var rädd att S inte skulle passa på bredden, men den är urskön, dock inget jag kommer springa med utomhus ;-P

2011-09-27, kl 08:13:54
URL: http://www.norberg.tk/
Skrivet av: starsprinkle

Anders - HAHAHA ;-P

2011-09-27, kl 09:50:30
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Vilken strl och till vilket pris?

2011-09-27, kl 21:20:49


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0