Ninjan under badkaret.

Igår kom en liten 7 årig tjej till oss vid namn Ninjan.
Redan vi 10 på morgonen,så vi var relativt nyvakna hela högen här hemma.
De åkte från karlskoga för att lämna henne,det är kanske 6-7 mil eller nåt tror jag.
Anyhow...
Såg i en grupp på fejjan att misslingen skulle avlivas och det kunde jag bara inte med.
Så jag sa åt henne att ta hit Ninjan så får hon ha detta som jourhem tills jag hittat ett permanent hem åt den lilla damen.
Visst,katter avlivas hela tiden,men det spelar ingen roll.
Jag gör hellre en liten skillnad än ingen skillnad alls.
Rätt enkelt.

Hon har sedan igår suttit i badrummet,under badkaret typ 90% av tiden.
Idag har hon kommit fram när man är där inne och stänger till dörren.
Då kryper hon fram och jamar lite.
Och kelar massor,stryker sig emot en något enormt.
Oj så vackert ansikte hon har,man vill bara krama sönder henne...typ :p

Tar nog några dagar innan hon vågar sig fram helt,brukar vara så.
Hon får liksom vara utan mat och vatten tills hon själv går ut i köket,så äre.

Så om någon senare skulle vara intresserad.
Hon är cirka 7 år gammal.
Kastrerad.
Superduperkelig och älskar att gosa.
Van vid barn.
Rumsren.
Äter bara blötmat.
Etc etc.
Har inte lärt känna henne ännu.


Nu ska jag borsta Leeloos tänder o stoppa ned henne under täcket.
Sen är det 'Grey's Anatomy' som ej får missas.
Sen återkommer jag med ett till inlägg om födelsedagen.
//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0