Presenter & evil laugh!

Sorry för inläggsbrist ^^
Men nu är det vardag igen :)
Tycker man jag skriver för sällan men kan nöja sig med bilder så är det ju bara att klicka sig in på min bilddagbok/dayview där det brukar komma upp bilder både titt som tätt på allt och inget.
Länken dit finns i 'rullgardinsmenyn' här till höger som heter 'favoriter'.
Japp,japp så är det.

Tisdagsmorgon och jag har just lämnat av Leeloo på dagis efter påsklovet och allt.
Nu är det kaffe som gäller och lite surfande.

Har er påsk vart bra gott folk?
Här har det vart lugnt och jättebra.
Jag har inte vart sådär låg senaste dagarna,riktigt skönt.
Det är inte bra liksom,men fan så mycket bättre vilket jag är sjukt tacksam för.

Här hemma har vi inte gjort något särskilt.
Glott lite film,umgåtts och ja,pysslat lite allmänt sådär.
Inget särskilt.

Fick födelsedagspresenter av Majki som jag måste visa ju.
Först detta söta set:


Och sen detta:


Hihi blev massa massa glad.
Thanx hjärtat! *pussa på*
Så fick jag något mer oxå men det tänker jag inte tala om för er *evil laugh*

Nu ska jag plocka lite granna så återkommer jag ikväll :)
Take care folks,kisses//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma med genustänk

Här är det lov NU. :-P

2012-04-10, kl 09:15:58
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Gurra

Men vafan, en bild med paltorna på tack! Alldeles för lite pattar nuförtiden ;)

2012-04-15, kl 18:18:54
Skrivet av: starsprinkle

Gurra



Haha,jadu..den är lite för genomskinlig ^^

Tror moraltaterna som läser min blogg skulle sätta i halsen om de såg :-P

2012-04-16, kl 10:29:16
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Gurra

Mäh ;-( typisk då.... Orättvist ;-)

2012-04-19, kl 22:25:47


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0