Kul i mailen :)

Sorry för dåligt med skrivande.
Mewn igår var typ världens segaste idag och idag har jag inte gjort mycket mer än att tvätta.
Så det finns fan inget att skriva om.

Fast idag var det något skoj när jag öppnade mailen.
Hade fått från Maybelline att jag vunnit min färg i deras 'Fitme' kollektion.
YAY så jag kommer få hemskickat puder,concealer,rouge och foundation.
Happy happy hella :)

Fan,försökte blogga från mobilen häromdagen,men det gick inte alls.
Kunde inte skriva en enda bokstav...
Varför vet jag inte,lite synd :(

Well well,imorgon kanske det finns något roligare att skriva ned.
Har ju iofs kvar era tips på vad jag kan skriva om.
Kan ta en titt där :)

Nattinatt//hella

Här kommenterar du:
Skrivet av: Annso

Jag kan inte heller blogga från mobilen, men det går att skriva som ett sms och skicka ett spec nummer, då blir det som ett inlägg. Dock blir det fult ^^

2012-04-18, kl 07:49:50
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Skrivet av: Malin

det går men det är lite omständigt, du går in på skapa inlägg och nere i högra hörnet under "skriv rutan" står det ändra redigerare tryck där så kan du blogga via mobilen :) dock kan du inte lägga upp bilder via det inlägget. Det går oxå men det är också en bökig historia och är väldigt bakvänt. Säg till så berättar jag.

2012-04-19, kl 20:15:20
URL: http://onewayforward.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0